48 godzin czystego roweru..

Niedziela, 17 lutego 2008 · dodano: 17.02.2008 | Komentarze 10

Hmmm... miałem czysty rower przez jakieś 48 godzin... ;P Jeden z moich najlepszych wyników ;DD
Wczoraj nie za bardzo mi się chciało bawić w śniegu (największy wpływ miała na to zamieć, którą zobaczyłem za oknem, gdy się obudziłem:/) dlatego odpuściłem sobie jazdę, ale dzisiaj już nie mogłem kolejny dzień siedzieć w domu- zwłaszcza gdy jest to wolny dzień:) Dlatego mimo ujemnej temperatury, lodowatego wiatru i znienawidzonego śniegu naokoło- wybrałem się chwilkę pokręcić:) Znowu wróciłem "troszkę" brudny ;PP ale w sumie jeździło się nawet fajnie.
Jazda tam gdzie zawsze, czyli zalew i trochę po mieście:) niektóre ścieżki rowerowe nawet były odśnieżone ;PP

Trochę śniegu...

Boo | 20:38 poniedziałek, 18 lutego 2008 | linkuj Wiwat śnieg! Zima na prezydenta - z czteroletnią kadencją :P
| 00:25 poniedziałek, 18 lutego 2008 | linkuj Głupoty gadacie.
NIECH ŻYJE ŚNIEG!!! :D
Ja bardzo lubię śnieg hehe dlatego trzaskam tej zimy tysiące kilometrów na rowerze. ;)

Pzdr!
michros
| 23:25 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj ja nie mam nic do śniegu pod warunkiem , że go nie ma :D
| 22:33 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj Widzę że opinii na temat śniegu tyle, ilu rowerzystów ;DD
Ja jednak mimo wszystko podchodzę do niego sceptycznie i jestem wyjątkowo ciepłolubny:D
Pozdro dla wszystkich zaglądających!
Galen
| 21:59 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj Won ze sniegiem!!! Snieg nie jest fajny! Snieg to dzielo Szatana, ktory nienawidzi rowerzystkow!
| 21:23 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj ano :) śnieg fajna sprawa. Tylko się rower na mrozie niszczy.. Dlatego nie jeżdżę, chociaż bardzo chcę i mam zimówke... ( No chyba że Wiro by na skrzypiącym rowerku przyjechał, to też mogę śmigać, bo sam moich trzasków suportowych nie zniese:P )
QRT30
| 20:12 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj Czemu zaraz znienawidzonego. W sumie śnieg jest fajny i miło się po nim jeździ a i bliskie spotkanie z glebą nie jest tak bolesne na śniegu :)
tomalos
| 20:11 niedziela, 17 lutego 2008 | linkuj daj trochę śniegu :D

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa escia