• Temperatura -1.0°C

"o mój Boże!!" :O

Piątek, 15 lutego 2008 · dodano: 15.02.2008 | Komentarze 12

to była pierwsza myśl, gdy zobaczyłem dzisiaj swój rower, a to wszystko przez wczorajszą co prawda krótką, ale jakże owocną błotną zabawę;PP
Zazwyczaj gdy mam dylemat iść na rower czy go umyć wybieram to pierwsze, ale tym razem się nie dało... Czymś takim nie dało się wjechać między ludzi:/-tym w ogóle nie dało się jechać, a do tego dźwięk jaki się wydobył podczas poruszenia napędu przekonał mnie że czyszczenie jest konieczne;P
Najpierw zeskrobałem z łańcucha większość piasku i błota, a następnie wybrałem się na najbliższą myjnię gdzie akurat pracuje znajomy:D który się zajął dopieszczeniem wyglądu mojego bike'a:D (apropo on też sporo jeździ na rowerku:D) za co wielkie dzięki:DD Później dokładne wytarcie i nasmarowanie.
No i teraz rowerek wygląda tak:

Jeśli chodzi o jazdę to myślałem że dzisiaj w ogóle nie pojeżdżę, bo gdy się rano obudziłem to sypał śnieg:// ale na szczęście przestał i większość dnia później utrzymywało się słoneczko, tylko że było strasznie zimno:/ a uczucie to potęgował dość silny, lodowaty wiatr:// Temperatura wynosiła -1*C gdy wróciłem, a odczucie było na poziomie -7 brr...
Trasa oczywiście taka jak zawsze, gdy nie da rady pojeździć więcej tzn. miasto, wzdłuż Wisłoka nad zalew + przejazd przez Słocinę.

djk71
| 07:32 sobota, 16 lutego 2008 | linkuj Boo Juz nawet ja swojego wyczyściłem więc do roboty... :-)
anet
| 23:53 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj zazdroszcze czystego rowerku:)musze tez pomysleć o dopieszczeniu "swojego staruszka" pozdrawiam
| 22:49 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj Rower nie nadawał się do jazdy, a że ostatnio myłem go przeszło miesiąc temu to należało mu się;PP
O zdjęciu "przed" nawet nie pomyślałem- od razu wziąłem rower do mycia;P no i dalej jest czysty ponieważ dzisiaj trzymał mróz to błoto zamarzło;PP heh, a był na tyle brudny, że ja zaczynałem się brudzić od roweru, a nie z powodu nawierzchni po której jadę;PP

A co do rozjeżdżania to mi chodzi wszystko ok- co prawda nie używam IE (bo zazwyczaj raczej używam linuxa, a nie chce mi się przełączać na windowsa...;), ale na tych przeglądarkach, które posiadam nic się nie dzieje...

Pozdro dla wszystkich zaglądających!! :DDD
Boo | 21:56 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj Zaczynam się czuć głupio... Najpierw Vanhelsing pucuje swoją Meridkę, teraz ty GT - a z mojego brudasa błoto znika tylko wówczas, gdy odpada pod własnym ciężarem :D Chyba będę się musiał zaprzyjaźnić z wiadrem i szczotką... :P
| 21:29 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj Ja to czuję na codzień i na codzień obiecuję sobie "wyczyszczę sprzęt" :D

A tak na marginesie to bikelog Ci się rozjeżdża pod IE.

Pozdrawiam,
Piotrek.
Pixon
| 20:52 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj A po jeździe wygląda tak jak z przed mycia :D
QRT30
| 20:30 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj vanhelsing chyba Ci się Opera rozjechała bo pod Firefoxem i Konqerorem wszystko jest ok :D
| 19:42 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj coś Ci się blog rozjechał ;D pod operą jest na dole wszystko ;P
Boo | 19:07 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj Trzeba było zrobić zdjęcie "przed" i "po" :) No chyba że widok przed myciem byłby zbyt straszny dla co wrażliwszych osób ;)
Miciu | 18:20 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj No i zapomniałem się podpisać :D
Anonimowy tchórz | 18:19 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj Ja dzisiaj sobie darowałem jazde, byłem tylko na Słowackiego po łatki i kleiłem ostro dętki :D
djk71
| 17:45 piątek, 15 lutego 2008 | linkuj Wiem co czułeś/widziałeś/słyszałeś... :-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa obser