Wietrznie..

Piątek, 1 lutego 2008 · dodano: 01.02.2008 | Komentarze 3

Najpierw autobusem na chwilkę na uczelnię (przy okazji przekonałem się, że wieje naprawdę mocno:/), a następnie do piwnicy, bo znowu zeszło powietrze:/ -zmiana na nową dętkę (w starej była tak mała dziurka że nie było jej widać, a kleić mi się nie chciało;P) No i jednak skusiłem się na chwilę jazdy mimo okropnego wiatru w granicach 40km/h -uznałem że będzie to dobry trening siłowy ;PP
Z wiatrem jechało się spoko (nawet nie trzeba było pedałować;P) i na ścieżce rowerowej wzdłuż zalewu gładko 50km/h przekroczyłem (max 56.4), za to max odchylenie od pionu przy bocznym (przy prostej jeździe) pewnie będzie gdzieś około 15-20cm.
Standardowo nad zalew i po mieście, temp. 2*C, wiatr...://

| 21:01 sobota, 2 lutego 2008 | linkuj Azbest to twardziel i ma w dupie wiatr! ;P
| 22:58 piątek, 1 lutego 2008 | linkuj ah ten wiatr ;P to chyba od nas poszło w kierunku Rzeszowa, bo teraz to mamy cisze i spokój a u Was widze wuchury:P sasasa:P

pozdro ;]
happi | 20:38 piątek, 1 lutego 2008 | linkuj nie ma to jak wnerwiający wiaterek ;) pozdrawiam:))

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa enzes