Odpoczynek od nauki..

Sobota, 26 stycznia 2008 · dodano: 26.01.2008 | Komentarze 6

Przerwa w nauce wykorzystana w sposób rowerowy:D
Tylko chwilkę pojeździłem, bo nauki od groma.. :/ Może w przyszłym tygodniu coś więcej w końcu będę mógł pojeździć.. No i mam nadzieję, że za twa tygodnie- już po sesji (bo póki co nie planuje udziału w sesji poprawkowej;) w końcu zacznę jeździć regularnie, ale w między czasie jest jeszcze kilka egzaminów, więc nigdy nic nie wiadomo...:)
Dzisiaj standardowo trochę po mieście+ Lisia i zalew. Wiatr trochę daje popalić, ale po takiej przerwie od jazdy to mi nie przeszkadzało:P
Tylko jedna fotka rzeczki nad zalewem (gdzieś miesiąc temu też dawałem zdjęcie z tego samego miejsca tylko wtedy było tam pełno śniegu):

| 23:06 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Eee tam studia to sama przyjemność tylko sesja to nie jest nic ciekawego...:/
Zresztą można się i mniej uczyć, ale mnie nie interesują oceny poniżej 4.0 :DD (chyba mam za duże ambicje;PP)
| 22:56 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj ale mnie straszysz studiami :D jak to czytam, to normalnie sie ciesze, ze jestem jeszcze w liceum :)
| 22:28 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Jakoś nie chciało mi się robić więcej fotek... ;) na następny raz sie poprawię:)

A co do egzaminów to z dwóch już jestem zwolniony:D a reszta mam nadzieję szybko zleci i w końcu będę miał czas na rower:DDDDD ale to jeszcze przynajmniej dwa tygodnie...

djk71
| 22:27 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj Szkoda czasu na sesję poprawkową - lepiej wtedy na spokojnie pojeździć ;-)
| 19:25 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj "A teraz czas znowu na popyt globalny, inflację, bezrobocie i jakieś tam wskaźniki makroekonomiczne...:/ "

Kurcze podziwiam Cię, że dajesz radę na takim kierunku, ja ostatnio miałem koło na prawach egzaminu z podstaw ekonomii. Jak się uczyłem (zarysów :-P) to nie rozumiałem co czytam :D

Wytrwałości do końca sesji życzę, no i oczywiscie zdania tych siedmiu wspaniałych egzaminów :D

Pozdrawiam,
Piotrek.
michros
| 19:09 sobota, 26 stycznia 2008 | linkuj mogłeś chociaż więcej fotek dać :P

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa echci