Test roweru po kilku zmianach:)

Piątek, 11 stycznia 2008 · dodano: 11.01.2008 | Komentarze 3

Rower w końcu złożony- trochę rzeczy poszło do wymiany m.in. cały napęd- ależ to teraz wszystko ładnie chodzi:DD

Najpierw odebrałem rower z serwisu (gdzieś tak przed 19) i przejechałem się jeszcze chwilkę po mieście wracając do domu (i tak zamiast 3km zrobiłem 11;P). W domu szybko się przebrałem w jakieś ubranie, które bardziej się nadaje na rower i za 5 minut znowu pedałowałem- tym razem większa pętla po mieście plus oczywiście niemal standardowo na zalew:)

Jeśli chodzi o warunki to cieplutko było ;PP ,aż 3* na plusie tylko wiatr trochę denerowował:/ (chociaż z wiatrem jechało się super:))
Szkoda mi tylko mojego pięknego rowerka- taki był czyściutki (a rzadko mu się to zdarza;) ,a teraz...- szkoda mówić://

Kilometrów było troszkę więcej, bo przez jakieś 10-15 minut miałem niedokładnie wpięty licznik (czego nie zauważyłem:/) no i bez fotek, bo z komórki to i tak marne wychodzą w nocy.

Mam nadzieję, że jutro będzie podobna pogoda, bo bym coś pośmigał:)

EDIT:
-gripy,
-sztyca,
-wszystkie linki,
+malowanie kierownicy (co by odzyskała kolor;P)

| 14:21 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Szkoda tylko taki napęd przewieść po solance ;/

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 13:41 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj hhe to przynajmniej na poczatku wszytsko ładnie chodzi, nowy napedzik to fajna sprawa, zeby tylko długo wytrzymał ;) i zeby zrobił nieco kilosów
djk71
| 01:47 sobota, 12 stycznia 2008 | linkuj Już widzę, jak teraz ruszysz po takiej odstawce ;-)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zywal