• Temperatura -2.0°C

Początek sezonu...

Wtorek, 1 stycznia 2008 · dodano: 01.01.2008 | Komentarze 13

...jak tak będzie wyglądał cały rok to ja już dziękuję:/

Prawie połowa tego dystansu to zapierniczanie z buta (czytaj: z spd;) do domu, ponieważ moja wysłużona przerzutka zbuntowała się podczas swojego ostatniego przejazdu i mnie zsabotowała:/ odmawiając współpracy niemalże pod koniec ścieżki rowerowej wzdłuż zalewu (średnia wyszła zawrotna:DDD)

A jutro miałem rozkręcić rower i wymienić parę części (w tym między innymi przerzutkę;) tylko muszę jeszcze skoczyć po korbę (bo napęd cały nadaje się tylko na śmietnik)
To się nazywa inteligentny sprzęt;D - widziała co ją czeka to popełniła samobójstwo;P
A tak fajnie się jeździło w świeżym śniegu (bo nigdzie nie było odśnieżone) i było stosunkowo ciepło (aż jakieś -2*;)

Ale okropnie się chodzi w spd po lepkim śniegu:/ strasznie się przyczepia do bloków przez co niewygodnie się idzie;/

Wracając zrobiłem parę fotek na mieście;D

Zalew cały zasypany- tylko wędkarzy można spotkać (zresztą jak zawsze:)

Defekt:/ (po tym śniegu będzie co czyścić)

No i spacerek przez miasto do domu;P

Stan licznika na początek roku: 19002 km

Dino
| 00:41 środa, 9 stycznia 2008 | linkuj zdjęcia prześwietne ^^

Pozdrowionka
happi | 06:47 wtorek, 8 stycznia 2008 | linkuj no tak nowy rok i w sumie nowa pogoda:D szkoda, że w święta tak nie sypło. Dziękuje za zyczenia i również życzę Tobie jak i reszcie rowerzystom owocnego roku 2008:)
pozdrawiam:)
| 03:16 czwartek, 3 stycznia 2008 | linkuj No cóż...
Pocieszę Cię!
Teraz może być już tylko lepiej! :D

Swoją drogą widzę, że fajne miejscówki masz w swoim mieście!

Pozdrawiam!
Boo | 22:15 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj Jak połowę z tego zasuwałeś w kapciach to i tak wyciągnąłeś zabójczą średnią ;) Biegłeś całą drogę czy jak? :P

Widać obaj wchodzimy w nowy rok pechowo (choć faktycznie Ty masz gorzej...), ale teraz to może być już tylko lepiej :D

| 21:59 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj Zima w Rzeszowie w pełni, ale za to rower odmówił posłuszeństwa :( Współczuję!

Pozdrawiam,
Piotrek.
Miciu22 | 21:28 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj Zima na całego-dowaliło jeszcze sniegu i jest pięknie. Niestety mnie dopadło jakieś badziewie i gardełko zaniemogło, ale mam nadzieję, że mi przejdzie dość szybko.
flash
| 21:13 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj fajne zimowe klimaty :)
QRT30
| 20:51 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj vanhelsing GT nie dość, że piękne to nie do zajechania.
| 20:48 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj Zaszalałem ;P Jutro trzeba będzie się tym zająć...
Miciu22 | 20:44 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj No to pojeździłeś,heh.
| 20:29 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj ale mi sie podoba tej twoj GT :) one ramy maja piekne :]
| 19:54 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj Weź nawet nie żartuj...
QRT30
| 19:39 wtorek, 1 stycznia 2008 | linkuj Jaki Nowy Rok taki cały rok ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa chorz