Las słociński

Czwartek, 24 listopada 2011 · dodano: 24.11.2011 | Komentarze 2

Słoneczko zachęcało do wyjścia na rower, chociaż temperatura działała wręcz odwrotnie, ale w końcu się zmobilizowałem. Postanowiłem pojeździć trochę po lesie na Słocinie. Jak pomyślałem tak zrobiłem. W lesie trochę zasadzek pod liśćmi dlatego raczej wolna, uważna jazda. Poza tym jeździłem byle gdzie i odwiedziłem kilka zapomnianych już ścieżek. Oczywiście nie zabrakło też jazdy na ukos przez las i zasuwania z buta, gdy już nie dało się jechać. Jednak najlepiej jeździ się tam na wiosnę, gdy zielona ściółka odsłania wszystkie ścieżki w lesie, które nie zarastają- po prostu piękne singletracki:)
Na koniec jeszcze zaliczyłem zjazd odcinkiem z dh i kilka mały hopek, większe skrzętnie omijając;) Wyjechałem koło kapliczki Rocha i wjechałem tam gdzieś w drogę. O dziwo jeszcze nigdy tamtędy nie jechałem;) Jakoś przez pola przebiłem się na dół i wróciłem przez miasto do domu, bo moje palce u nóg miały już serdecznie dość zimna;)

Nadszedł czas bez zdjęć, więc zeszłorocznym zwyczajem dla urozmaicenia wpisów będę wrzucał panoramy, które nazbierały się przez ten rok.

Na początek panorama miasta pod znakiem, którego praktycznie odbyła się wakacyjna wyprawa, czyli Istambuł.