Rekord roczny pobity:)

Środa, 23 listopada 2011 · dodano: 23.11.2011 | Komentarze 10

Dotychczas to było 11265 km, a teraz jeszcze do końca roku trochę czasu, więc będzie parę kilometrów więcej.

Dzisiaj słoneczko w końcu wyszło i do tego brak wiatru, więc wybrałem się w trasę. Najpierw w stronę poligonu, ale okazało się, że zaraz na jego skraju koło drogi na Kielanówkę żołnierze robią sobie ćwiczenia. Było tylko słychać strzały i krzyki;) wolałem nie naruszać ich terytorium, więc odbiłem gdzieś między bloki, później w pola i na boczne drogi i ostatecznie wyjechałem tam gdzie chciałem. Przejazd przez Kielanówkę i później z bocznej drogi odbiłem w lasek wyjeżdżając koło kościoła w Racławówce. Kawałek szlakiem czerwonym bodajże, do Niechobrza i podjazd główną drogą po nowym asfalciku:) Zjazd przez las do Lutoryża i szybko do babci, żeby się rozgrzać, bo już przestawałem czuć palce u nóg;) W lesie gdzie słońce nie docierało to można było zamarznięte kałuże spotkać.
Po ciepłej herbatce i uzupełnieniu kalorii przy zachodzie słońca ruszyłem do domu bocznymi drogami i wzdłuż zalewu.

marektrek
| 19:21 piątek, 25 listopada 2011 | linkuj Świetny wynik ! Gratulacje !
Stawik | 11:46 czwartek, 24 listopada 2011 | linkuj no no moje gratuluje, choć znając Ciebie to nie będzie ostatni z Twoich rekordów ;)
| 23:10 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Dzięki wszystkim! :)
funfell | 22:10 środa, 23 listopada 2011 | linkuj klasa :)
KRISS | 21:11 środa, 23 listopada 2011 | linkuj GRATULUJE! PODZIWIAM, WSPANIAŁY WYNIK :-)
| 20:28 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Gratulacje:) Czyli nogi i ręce jeszcze wytrzymują, no i jesień jakaś łaskawa.
Oby tylko nie zechciała nadrobić zaległości;)
| 19:23 środa, 23 listopada 2011 | linkuj brawo..ja już do swoich rekordów chyba się nie zbliżę,a Ty kolejny za kolejnym, graty :)
robin
| 17:41 środa, 23 listopada 2011 | linkuj Gratulacje!

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieini