Z Sebą na szosowo

Sobota, 19 listopada 2011 · dodano: 19.11.2011 | Komentarze 4

Dzisiaj jakoś nie mogłem się zebrać na rower chociaż miałem ochotę gdzieś pojechać. Na szczęście zadzwonił Seba i koło południa ruszyliśmy w asfaltową trasę ponieważ Seba nie chce przeciążać ręki i jeździ na szosowych oponach.
Pogoda co prawda nie zachwyca, ale nie padało przynajmniej;) chociaż 2 stopnie na polu nie rozpieszczają w czasie jazdy. Standardowo zmarzłem w stopy, ale o dziwo nie było, aż tak źle.
Zaliczyliśmy podjazd na Łany, czyli rzeszowskie 17% i później jeszcze wspinaczka na Borówki.
Przyjemna trasa:) a na jakąś fotorelację odsyłam do Seby.

41.

Kategoria 0-50km, Tu i tam, Z kimś

marektrek
| 21:18 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Widzę, że również trasa niczego sobie była :)
| 00:36 niedziela, 20 listopada 2011 | linkuj Co fakt to fakt, jesień w tym roku mamy wyjątkową bo bez śniegu i bez deszczu, przeważnie to lało się z nieba non stop
| 16:15 sobota, 19 listopada 2011 | linkuj Jak najbardziej byłbym za tym żeby tak zima wyglądała:) bo nie znoszę śniegu;)
KRISS | 15:56 sobota, 19 listopada 2011 | linkuj Itak jest fajnie, że na 19listopada mamy jak mamy i że niema śniegu jest szaro buro ale warunki do jazdy niesa najgorsze,mogła by cała taka źima być i koniecznie bez sniegu!:)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nages