Jesienne plątanie po górkach

Poniedziałek, 7 listopada 2011 · dodano: 07.11.2011 | Komentarze 2

Dzień wolny, ładna pogoda, więc nie marnując czasu ruszyłem pojeździć po okolicznych górkach. Najpierw na polibudę oddać aparat, później kierunek Zalesie. Podjechałem sobie torem motocrossowym i przez Łany na żółty szlak. W lesie trzeba uważać na wszystko co może się kryć pod grubą warstwą liści, które przykrywają wszystko na drodze łącznie z całą drogą;) Zjazd do Kielanrowej, boczną drogą obok klasztoru w Starym Borku i wracam na główną. Kawałek dalej skręcam na Nieborów, a gdy tam kończy mi się asfalt wjeżdżam w las. Tam się trochę pogubiłem, ale w końcu wyjeżdżam na zielony szlak i jadąc szczytem zjeżdżam do Dylągówki. Na głównej drodze odbijam na podjazd na Borówki, którym jeszcze nie jechałem. Znowu kawałek jazdy górą, po czym wbijam się na trasę ze Skandii i zjeżdżam tak do Chmielnika, oraz podjeżdżam na Magdalenkę. Przez pola szybko docieram w okolice lasu słocińskiego, którym zjeżdżam znowu częściowo trasą, podjeżdżam i znowu zjeżdżam. Koniec już standardowy przez miasto.

W lasach trzeba uważać na wszystko przykrywające liście, które w niektórych miejscach sięgały mi prawie po piasty;) przez nie jechałem dzisiaj dość zachowawczo, ale i tak z 5 razy byłem bliski gleby, na szczęście za każdym razem wychodziłem z tego obronną ręką:)

Tylko 117:)

| 18:13 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj No niestety, ale póki co zdjęcia będą rzadko, albo w ogóle, a widoczki trzeba przyznać były nawet fajne:) a przez liście na Słocinie w lesie zaliczyły bym niezły lot przez kierownicę, ale się wyratowałem w ostatniej chwili;) a teraz parę dni przerwy- najpierw przeziębienie, a później brak czasu;)
| 11:54 niedziela, 13 listopada 2011 | linkuj nie potrzebie oddawałeś aparat bo by się przydała jeszcze fotorelacja z wyprawy..a co do liści są nie dobre :P i przez to od dłuższego czasu nie mogę jeździć w terenie żeby nie ryzykować z ręką.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa rzepo