Jak zwykle..

Sobota, 10 listopada 2007 · dodano: 10.11.2007 | Komentarze 3

Gdy się rano obudziłem (około 10 hehe;) za oknem akurat było coś w rodzaju wichury śnieżnej O_o , która nie trwała co prawda zbyt długo, ale chwilę po tym jak się skończyła znowu zaczęło sypać:/ Już miałem zrezygnować z wyjścia na rower, gdy... wyszło słońce :)) Towarzyszyło mi ono praktycznie cały czas podczas jazdy, ale nie przełożyło się to ani trochę na wyższą temperaturę:/(3*C) dlatego mimo słoneczka skończyło się tylko na jeździe po mieście + przejazd nad zalew + Zalesie i Słocina.

Wszędzie zaczyna się już robić trochę ponuro i szaro:/ Chociaż dzisiaj na szczęście słońce trochę uprzyjemniło widoki:D

A to fotka z mojego standardowego miejsca (mam już ich kilka stamtąd, tylko że o różnych porach roku- każde wygląda trochę inaczej:)

Chyba muszę wymyć rower... ;)

| 13:02 poniedziałek, 12 listopada 2007 | linkuj hahah zima co roku zaskakuje drogowców! :D
| 20:58 sobota, 10 listopada 2007 | linkuj Ja to już przestałem rower myć, bo to bez sensu. Konserwuje jedynie napęd, po zimie przyjdzie czas na pucowanie sprzętu. A co do pogody to zima znowu chyba zaskoczyła drogowców hehe.

Pozdrawiam,
Piotrek.
QRT30
| 16:39 sobota, 10 listopada 2007 | linkuj Teraz mycie roweru i ubieranie zajmuje więcej czasu niż sama jazda.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa pobie