Sierpniowe Bieszczady 2011- dzień 3- Wetlina- Manasterzec

Wtorek, 23 sierpnia 2011 · dodano: 26.08.2011 | Komentarze 3

Dzisiaj w planach było przejechać przez najwyższe przełęcze asfaltowe w Bieszczadach co udało się bez problemu. Po tym odbiliśmy na drogę wzdłuż Sanu którą dotarliśmy, aż w okolice jeziora Solińskiego. Spora część tego odcinka prowadziła kamienistą drogą która asfalt widziała pewnie z 30 lat temu;) ale za to po drodze dużo wspaniałych widoków i miejsc. Nie będę się za dużo rozpisywał- odsyłam do zdjęć;) W Bukowcu zrobiliśmy sobie przerwę na chlapanie w wodzie i na koniec podjazdy koło Soliny i wzdłuż jeziora Myczkowieckiego do Leska i ostatecznie do Manasterca, gdzie mieliśmy nocleg u koleżanki. I tu podziękowania dla Bożenki za przyjęcie dwóch rowerzystów:) Nawet sporo przewyższeń wyszło:)

Fotorelacja:

Bieszczadzkie żmije;) © azbest87

Nad Solinką w Bukowcu © azbest87

mrozin
| 12:31 poniedziałek, 29 sierpnia 2011 | linkuj dobrze pamiętam odcinek Rajskie - Dwernik przez Rezerwat Krywe - świetny szutrowy odcinek wzdłuż Sanu a na końcu panorama Połonin, rewelacja .
| 18:58 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Bieszczadzkie klimaty..najs :) też muszę tam zawitać jeszcze w tym roku
RoboD
| 06:25 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj Fajne klimaty..., a żmije wyglądają dokładnie tak samo jak mazurskie ;-)

Pozdrower!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa walas