Z deszczykiem..

Środa, 7 listopada 2007 · dodano: 07.11.2007 | Komentarze 5

Wczorajszy lodowaty wiatr wyjątkowo negatywnie wpłynął na moją chęć jazdy na rowerze:/ Za to dzisiaj prawie cały dzień utrzymywała się ładna pogoda- no właśnie szkoda, że w dzień, bo ja jak wróciłem z uczelni to już dawno było ciemno i 10 minut po rozpoczęciu jazdy zaczęła się mżawka która ustała na chwilkę pod koniec jazdy, a teraz dalej pada://
Ubrałem się cieplutko:D i nic mnie nie powstrzymało od krótkiej jazdy:)
Temperatura 3*C (przy czym odczucie wynosiło poniżej zera) i wiatr ponad 30km/h (połączony z deszczem trochę denerwował)

Kładka na Wisłoku (marnie widać bo jak zwykle zdjęcie z komórki):

Widok na most zamkowy:

| 20:00 czwartek, 8 listopada 2007 | linkuj Jeśli chodzi o kome to jest SE K750i- nie najgorzej trzaska zdjęcia- w sam raz na rowerowe przejażdżki:D

A zdjęci chyba robiłem mniej więcej z tego samego miejsca:D
Musiałem obejrzeć nowe oświetlenie:))
| 19:47 czwartek, 8 listopada 2007 | linkuj Widzę, że zdjęcie mostu z tego samego miejsca robiłeś :D
skibabike
| 09:55 czwartek, 8 listopada 2007 | linkuj No napewno w oczka wiaterek wiał
kosma100
| 22:30 środa, 7 listopada 2007 | linkuj Fenkju men za most - moja ulubiona budowla ;)
Na pewno dech w piersi zapiera jego widok ;)
Pozdrawiam ;)

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa wiata