Rzeszów

Niedziela, 4 listopada 2007 · dodano: 04.11.2007 | Komentarze 5

Skromne kilometry podczas przejażdżki po Rzeszowie- pogoda która straszyła od rana na chwilę odpuściła i akurat udało mi się to wykorzystać na rowerze:D
Co prawda i tak wszędzie było mokro, bo jakąś godzinę wcześniej nie źle polało i przez wszędobylskie kałuże wróciłem cały brudny i mokry (nie mam błotników;), ale za to powietrze było rześkie i przyjemnie się jeździło:)

Parę fotek z plątania się po Rzeszowie:

Nad zalewem:

Widok z mostu zamkowego na... zamek ;P

I już pod zamkiem:)

| 02:38 niedziela, 11 listopada 2007 | linkuj Już niedługo stuknie Ci 11'111 km :D
happi | 15:12 poniedziałek, 5 listopada 2007 | linkuj no początek miesiąca , a Ty już szalejesz;P pozdrawiam:)
| 21:14 niedziela, 4 listopada 2007 | linkuj Mnie zalało, też jechałem bez błotników, ale jakoś mnie to nie zniechęciło. Potem jak wracasz cały brudny do miasta to wyglądasz jak prawdziwy, rasowy biker :)

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 19:56 niedziela, 4 listopada 2007 | linkuj Ostatnio mnie nie źle zlało:/ zresztą dzisiaj trochę odpoczywałem, bo lekko czuć te ostatnie szybsze wypady:)
QRT30
| 19:20 niedziela, 4 listopada 2007 | linkuj Nie mów, że Cię deszcz zniechęcił ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ozdra