Nocnie po mieście

Wtorek, 30 października 2007 · dodano: 30.10.2007 | Komentarze 4

Trochę pokombinowało się z zajęciami:D i skończyłem dzisiaj wcześniej (czytaj: zanim zrobiło się ciemno;) także zdążyłem wyjść na rower przed 16. Początkowo kilka km jechało się dość ciężko (do końca ścieżki rowerowej nad zalewem), ale później im bardziej robiło się ciemno tym lepiej i lepiej...:D Także gdy zapadł już całkowity zmrok zaczęło się jeździć super- temperatura jak dla mnie było wręcz idealna- 11-13* i zero wiatru:))
Miałem pośmigać tylko chwilkę po mieście, ale tak się mi świetnie jeździło, że dodatkowo zrobiłem drugie tyle km (chyba nigdy tyle km nie nabiłem jeżdżąc po mieście;)
Po tej zmianie czasu jakoś tak dziwnie: wszędzie już ciemno, a na ulicach taki ruch jakby środek dnia był i do tego zakorkowane całe centrum przez remont prowadzony na ulicy Piłsudskiego- z drugiej strony fajnie tak się mija na rowerku kierowców stojących w korkach:D:D:D (jak ja to lubię:)

Park nad Wisłokiem, który powstał w tym roku (no i oczywiście krótki kawałek ścieżki rowerowej).

Aleja Lubomirskich wieczorową porą- standardowo przejeżdżam tędy codziennie:D -tzw. aleja zakochanych;P- właśnie skończyli tu kłaść kostkę brukową- w końcu można nią znowu jeździć.

| 09:48 środa, 31 października 2007 | linkuj Wiedziałem że to Al. Lubomirskich tylko zawsze myślałem że to na nią się mówi pod kasztanami, a nigdy mi nie przyszło do głowy popatrzeć po opisach ulic;)
Dzięki za poprawkę:)
miciu22 | 06:21 środa, 31 października 2007 | linkuj Druga fotka to Al. Lubomirskich- to na niej orła wyciąłem, aleja Pod Kasztanami odbija w prawo-jeśli jedziemy od 3-go Maja :)
benasek
| 00:04 środa, 31 października 2007 | linkuj Witam... Takimi drogami jak na tych fotkach to rzeczywiscie mozna ganiac i noca, a przy okazji spotkac i zaprzyjaznic sie z nietoperzami. Pozdrawiam :)
| 22:09 wtorek, 30 października 2007 | linkuj Rzeszów nocą ;) Faktycznie po zmianie czasu jakoś teraz szybko się noc robi...ale za to rano szybciej słoneczko wstaje ;)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa sukce