Miasto

Czwartek, 25 października 2007 · dodano: 25.10.2007 | Komentarze 2

W końcu udało się chwilkę pokręcić:D
Cztery dni niejeżdżenia i już mnie tak nosi, że nie mogę usiąść spokojnie;P
Plan zajęć mam taki beznadziejny, że teraz jak kończę to gdy wracam do domu to już jest praktycznie ciemno:/ a do tego przez ostatnie dni było sporo deszczu i pogoda w ogóle nie zachęcała to ruszania się z domu (zimno i wiatr:/)
Dzisiaj jak wracałem to to wiatr całkiem ustał i wydawało mi się dość ciepło dzięki temu (chociaż było jakieś 7-8*) dlatego musiałem się wyrwać na rower:D
Dzisiaj zdążyłem tylko na taki widok nieba już praktycznie po zachodzie:

Kręcenie po mieście+ zalew+ Zalesie+ Słocina.
Od razu samopoczucie się poprawia:DDD

| 22:46 czwartek, 25 października 2007 | linkuj Mi powinno się udać już jutro pojeździć :DD
Mam nadzieję, że jutro pogoda będzie taka jak zapowiadają w prognozach:)) (oczywiście tych optymistycznych;)
Galen
| 22:25 czwartek, 25 października 2007 | linkuj Nie tylko Ciebie nosi... Ja juz wysiedziec nie moge. Zyje tylko sobota, bo pogoda ma sie poprawic :]

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa kjakw