Lasy

Sobota, 20 października 2007 · dodano: 20.10.2007 | Komentarze 3

Po raz kolejny tematem przewodnim mojego pedałowania były jesienne lasy:))
Pokręciłem się po lasach w Słocinie i Chmielniku przy okazji robiąc duużo zdjęć:D
Super kolorów nabrały liście:D i dużo błota było na drogach przez co wróciłem "lekko" brudny ;P
Eksplorowałem drogi, które zazwyczaj mijam niezwracając na nie uwagi dzięki temu znalazłem kilka fajnych miejsc:D
Jeśli chodzi o pogodę to nie mogę narzekać:) Co prawda temperatura utrzymywała się w granicach 6*, ale wiatr byłe raczej słaby i nawet przez większość jazdy świeciło słońce, któremu towarzyszyły ciemne chmury wyglądające jakby zaraz miał z nich sypać śnieg.

Dystans może nie jakiś oszałamiający, ale fotek sporo:D

A takie widoczki towarzyszyły mi dzisiaj na rowerku:D

Małe błotko na drodze (po jeździe dzisiaj w błocie już wiem jak się będzie zachowywał mój rower na lodzie;)

... i to by było na tyle ;P

| 02:09 czwartek, 25 października 2007 | linkuj Co fakt, to fakt fotki jesienne są cool. A na dystans nie narzekaj cwaniaczku! :P
Nie udawaj skromnego Azbest hehe

Galen
| 23:16 sobota, 20 października 2007 | linkuj Nie ma to jak kapiel blotna od czasu do czasu :]
QRT30
| 19:27 sobota, 20 października 2007 | linkuj Kolory w lasach są teraz niesamowite. Czerwono, zielono i żółto jak Jamaica :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zycio