Pozdowienia z Kolomyi

Wtorek, 19 lipca 2011 · dodano: 19.07.2011 | Komentarze 3

Czesc Ukrainy juz za nami. Prz odrobinoe szczescie i samozaparci dotrzemy dzisiaj w okolice granicy z Rumunia. Tutejsze asfalty potrafia dac w dupe i to dolownie, bo tak trzesie. W Polsce lepiej wygladaja podrzedne drozki niz tutaj drogi krajowe;)
Wczoraj spalismy w Kolomyi- miasteczko ktore mnie urzeklo swoim klimatem i wygladem- normalnie jak nie Ukraina;)
Ok czas opalac sie dalej:P
Pozdrawiam i do nastepnego!

| 16:42 środa, 27 lipca 2011 | linkuj Oczywiscie ze was pamietamy:) Ja wlasnie pisze z Warny w Bulgarii. Slonce zaczyna grzac niemilosiernie, ale dalej przemy do przodu. Juz polmetek wyprawy za nami:)
Pozdrawiam i do nastepnego internetu:)
| 19:30 czwartek, 21 lipca 2011 | linkuj powodzenia na trasce i szczęśliwego dotarcia do celu
Jimek
| 11:54 wtorek, 19 lipca 2011 | linkuj Pozdrowienia dla was chłopaki. Nie wiem czy pamiętacie ale spotkaliśmy się w Medyce po Ukraińskiej stronie. My już mamy za sobą wyprawę na Ukrainę. Trzymamy kciuki za waszą akcję!
Kasia i Paweł

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa przyl