Z Zakopca do Krakowa

Poniedziałek, 11 lipca 2011 · dodano: 13.07.2011 | Komentarze 7

Czas wracać. Znajomi mieli jeszcze pójść na delikatną trasę, a ja odpuściłem sobie powrót do Rzeszowa i zamiast tłuc się z powrotem postanowiłem pojechać do Krakowa. Stamtąd już wspólnie mieliśmy wrócić pociągiem.
Miałem sporo czasu, wiec wybrałem się jeszcze lekko w bok, żeby zahaczyć o Słowację:) a tam niespodzianka- udaje mi się przebić dętkę mimo założonego Schwalbe Marathona z wkładką antyprzebiciową. Pięciocentymetrowy zardzewiały gwóźdź nie daje najmniejszych szans mojej dętce. Jednak szybko go wyciągam. Słyszę syk i tyle. Powietrze przestaje uchodzić, więc siadam i jadę dalej. Okazuje się że powietrze schodzi, ale bardzo wolno. Nie chce mi się teraz zmieniać dętki, więc jadę dalej. Później dopompowałem ze trzy razy i przejechałem tak z 60 km. W końcu podczas przerwy na bułeczki zmieniam oponę.
Niby miało być z górki, ale po drodze trzeba było się wspiąć na kilka przełęczy z fajnymi widoczkami:)
Problem z przejazdem miałem przed Myślenicami, bo nie widziałem innej drogi niż zakopianka na której pojawił się zakaz jazdy rowerem. No cóż inaczej się nie dało;) więc przebiłem się do Myślenic i później już cały czas prosta droga na Kraków.
Na miejscu byłem dość wcześnie, więc posiedziałem dłuższy czas na rynku, gdzie miałem między innymi piękną tęczę:)
Później dotarli znajomi i już razem wróciliśmy PKP do Rzeszowa. Na koniec jeszcze przejazd z dworca do domu.

Kilka zdjęć:

W Myślenicach © azbest87

Kościół w Krakowie © azbest87

Tęcza nad krakowskim rynkiem © azbest87

| 20:00 sobota, 16 lipca 2011 | linkuj muszę się w te Tarty w końcu na rowerze wybrać..piękne widoki..powodzenia na trasie..którą zaczynasz :)
WuJekG
| 22:27 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj Luboń Wielki (z Naprawy)? Polecam. Świetne widoki z polanki Surówki(Krzysie) w stronę Podhala i Oravy, ze szczytu w stronę Beskidów i wyżyn. Plus rezerwat skalny schodząc na Rabkę-Zaryte.
| 22:18 piątek, 15 lipca 2011 | linkuj Przejeżdżałem przez Naprawę w maju i tez tam cykałem fotki. Niezłe tam sa widoki. Jesli mi się uda to za miesiąc atakuje ten szczyt z buta
Petroslavrz
| 20:27 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj E tam Paweł, jeśli Wasz wyjazd w sobotę się uda to ty będziesz mega prze koks :D
| 14:49 czwartek, 14 lipca 2011 | linkuj Dałeś czadu tą całą wycieczką:) (poprzedni wpis też czytałem).
Jesteś prze koks:D
| 23:24 środa, 13 lipca 2011 | linkuj No mniej więcej tam- jak się wspinałem na górę to było takie fajne miejsce z widoczkiem na tą górę:)
WuJekG
| 23:21 środa, 13 lipca 2011 | linkuj Tajest - to jest Babia Góra :) Zdjęcie pewnie zrobione z okolic Naprawy?

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ktakj