WALKA Z PIASKAMI...

Sobota, 25 sierpnia 2007 · dodano: 25.08.2007 | Komentarze 0

Dzisiaj jeździło mi się super- było ciepło (25*C), ale nie gorąco i co ważne nie było duszno:)) Kierunek trasy obrałem na północ od Rzeszowa ponieważ słabo znam tamte tereny, a dokładnie w planie miałem pojeździć trochę po lesie między Głogowem i Sokołowem.

Po minięciu Wysokiej Głogowskiej trochę się pogubiłem w lesie i przy moich zdolnościach wpakowałem sie w błota (chociaż od kilku dni można raczej mówić o suszy;) ale przynajmniej udało mi się znaleźć ładnego kozaka w tych lasach:DDD
Natomiast między Trzebuską i Huciskiem była piękna droga;/- równie dobrze mógłbym jechać plażą- porównywalna ilość piasku:/ w którym nie raz się zakopałem i ciężko się jechało.

Trasa biegła jakoś tak:
miasto- Trzebownisko- Nowa Wieś- Jasionka- Wysoka Głogowska- Trzebuska- Hucisko- Przewrotne- Styków- Głogów Małopolski- Zabajka- Wola Cicha- Lipie- Rogoźnica- Jasionka- Zaczernie- Miłocin- Rzeszów
76.46 km
3:33:41 h

Porcja fotek:D

Dodatkowo oczywiście nocny rowerek z kolegami- dobiłem do sety:DD