Ciekawy Pan;)

Piątek, 24 sierpnia 2007 · dodano: 24.08.2007 | Komentarze 3

Hmmm... byłby to niczym nie wyróżniający się przejazd, gdyby nie gość który uciął sobie ze mną małą pogawędkę, gdy siedziałem sobie na zalewem w ciszy i spokoju.
Tak na około miał około 40 lat. Dowiedziałem się od niego, że jeździ na rowerze już od około 20 lat i przejechał przez ten czas ponad 200 000 km <!!!> i w ogóle nie jeździ samochodem. Po za tym interesuje się wszelkimi roślinami i zielarstwem, techniką (w szczególności rowerami) i opracowuje różne rodzaje diet.
Dowiedziałem kilku szczegółów dotyczących odżywiania i ciekawostek związanych z rowerami. W ogóle bardzo ciekawie się go słuchało (pozdrowienia dla tego Pana:DD)

A moja trasa biegła dzisiaj terenami położonymi na północny- wschód od Rzeszowa: m. in. Krasne, Strażów, Palikówka, Łukawiec, Trzebownisko.
65.78 km
2:31:05 h
26.12 km/h

A teraz czas na nocny rowerek z kolegami:PP- no i doszło jeszcze parę km:)

Kategoria Tu i tam, 50-100km

| 13:31 sobota, 25 sierpnia 2007 | linkuj Chętnie bym go posłuchał, zwłaszcza w temacie odżywiania, bo zawsze mnie to interesowało :D
| 21:04 piątek, 24 sierpnia 2007 | linkuj W sumie masz racje, ale temu gościowi wierze, bo na prawdę wiedział co mówi- to co mówił popierał jakimiś przykładami (o nie których rzeczach też trochę wiem i gość na prawdę mówił do rzeczy- widać że ma sporą wiedzę w temacie)
| 20:57 piątek, 24 sierpnia 2007 | linkuj Taki człowiek renesansu :) Wielu jest właśnie takich typów i nie koniecznie prawdę mówią :)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa alezy