Przeworsk

Środa, 22 sierpnia 2007 · dodano: 22.08.2007 | Komentarze 4

Początkowo miało być lajtowo- tak dla odpoczynku, ale jak zwykle mnie poniosło;)) i tak trafiłem do Przeworska.
Gorąco dzisiaj niemiłosiernie, normalnie patelnia- w czasie jazdy poszło parę litrów wszelakich napojów, ale myślę że i tak chyba trochę za mało wypiłem.

Traska przebiegała jakoś tak:
na początek standardowo przez miasto:P- Słocina- Malawa- Kraczkowa- Albigowa- Markowa- Gać- Białoboki- Dębów- Studzian- Przeworsk- Gorliczyna- Gniewczyna Łańcucka- Świętoniowa- Białobrzegi- Łańcut- Wola Mała- Czarna- Łukawiec Dolny i Górny- Terliczka- Trzebownisko- Rzeszów

Kilka fotek (dzisiaj było więcej po płaskim):

Kategoria Tu i tam, >100km, Fotki

| 13:29 sobota, 25 sierpnia 2007 | linkuj Już dawno na takiej patelni nie jeździłem, w ogóle dawno nie zrobiłem jakiegoś fajnego dystansu. :/
| 22:47 środa, 22 sierpnia 2007 | linkuj De5troy3r- ja pojezdzilem i nie zle mnie przygrzalo, ale tyle dni juz mialem bez roweru ze teraz zadnego nie odpuszczam:D

Meak- zdjecia wychodza nie najgorsze jak na komorke (w sam raz do upamietnienia rowerowych wypadow), a telefon mam zawsze przy sobie wiec w kazdej chwil moge zrobic jakas fote:)
meak
| 20:53 środa, 22 sierpnia 2007 | linkuj Patrzę - fajne fotki. Zaglądam głębiej za pomocą Exif Viewer'a (rozszerzenie do Firefoxa, które pozwala obejrzeć szczegółowe dane zapisane w zdjęciu, jeśli "coś" ich po drodze nie wykasowało), a to SE k750i. Normalnie wierzyć się nie chce, że tak całkiem fajnie pstryka. Chociaż niezależnie od sprzętu to zawsze zasługa fotografa :)
| 20:52 środa, 22 sierpnia 2007 | linkuj No, no :) Chyba forma wróciła, ja nie mam odwagi w południe jeździć na rowerze :)

Pozdrawiam,
Piotrek.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pobie