• Temperatura -4.0°C
  • Sprzęt Pożyczone itp

Ewidentnie nierowerowa pogoda..

Czwartek, 24 lutego 2011 · dodano: 24.02.2011 | Komentarze 6

Ręce opadają jak się patrzy za okno.. biało, biało, biało.. i do tego cały czas sypie i jutro też będzie sypać..
Normalnie raczej bym nie wychodził na rower w taką pogodę, bo to żadna przyjemność jechać z zacinającym w twarz śniegiem, ale musiałem pojechać brata rowerem do sklepu rowerowego po pewne części po które miał przyjechać żeby mu wymienili, a że jego rozłożyła jakaś grypa, trzeba było go zastąpić. Tak więc kierunek tylko do Hoffman Bike i z powrotem, którzy tak w ogóle od przyszłego tygodnia przenoszą się na Podwisłocze. Do tego jedna gleba na grząskim śniegu na chodniku gdzie uciekło mi przednie koło;) Wpisuję większość jako teren z racji, że jest wszędzie tragiczny rozdeptany/rozjeżdżony śnieg.

A tak poza tym to ostatnio miałem sporą absencję rowerową. Po pierwsze to ta paskudna pogoda w czasie której moja motywacja do siadania na siodełku rowerowym spadam to poziomu mniej więcej temperatury zamarzania wody. Po drugie sporo różnych obowiązków i łażenie tylko z miejsca na miejsce, i załatwianie wszelakich spraw. Po trzecie chociaż to akurat powinno wyjść na plus to inne sporty;) To jest dobra alternatywa dla roweru, gdy za oknem jest jak jest. Basen dwa razy w tygodniu i próba swoich siły już od jakiegoś czasu na ściance wspinaczkowej- świetna zabawa:D to tak żeby nie było że się obijam, aczkolwiek z wielką chęcią bym pojeździł na rowerze tylko przy normalnej aurze, bez konieczności mycia całego rower i wszystkiego na mnie, oraz bez przekonania że jak wrócę do znowu nie będę czuł swoich odmrożonych palców.

Mapka:

Z racji że tęskni mi się do lata i żeby nie było tak nudno na blogu to taka jakaś panorama:)

Panorama z widokiem na górę Chełm w tle po lewej (o ile się nie mylę;P) © azbest87

| 00:57 sobota, 26 lutego 2011 | linkuj eee no nieeeeee. dla czego musi sie przenosic akurat ten sklep ? akurat do niego miałem tylko 1 km...
Petroslavrz
| 14:29 piątek, 25 lutego 2011 | linkuj Nawet dobra ta pogoda bo przynajmniej można spokojnie odpocząć od roweru :)
| 20:53 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Na pewno miejsce lepsze niż przy obwodnicy, bo jednak tam ten sklep jest mało zauważalny.
| 20:39 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Trochę biedny budynek, cóż wiedzą co robią- chyba :D
| 20:28 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Ma być koło szkoły podstawowej gdzie wcześniej był sklep zoologiczny.
| 20:24 czwartek, 24 lutego 2011 | linkuj Mnie dopadło lekkie przeziębionko, więc o rowerze raczej nie myślę. Ciekawe w którym miejscu się Hoffman ulokuje na Podwisłoczu ?

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ziejz