• Temperatura -3.0°C
  • Sprzęt Miejski śmigacz;)

Zimowo na śmigaczu

Wtorek, 25 stycznia 2011 · dodano: 25.01.2011 | Komentarze 11

Znowu wszystko przysypało śniegiem, póki co cienką warstwą, ale już mi się nie podoba;) Ostre zdefektowane, więc dzisiaj odkurzyłem mojego miejskiego śmigacza i skoczyłem na małą trasę po okolicach Rzeszowa. To był prawdziwy trening siłowy:P bo singiel w śmigaczu jest ustawiony na dość duże przełożenie i na trasie daje trochę popalić, nie mówiąc już o odcinkach terenowych;) ale biorąc pod uwagę wiek tego sprzętu to trzeba przyznać że ładnie chodzi:) No i hamulce żyleta:D Dzisiaj było sporo uślizgów, ale obyło się bez upadku, tylko trzy razy musiałem się podeprzeć nogą z czego raz dostałem rowerem w nogę co skończyłem się siniakiem na goleniu;) Ogólnie fajnie się jechało i ubrałem się ciepło tak, że nawet lodowaty wiatr mi nie przeszkadzał chociaż niemal już standardowo zmarzłem w palce u stóp. Gdyby nie to może bym trochę więcej pojeździł.

Z racji że nie lubię śniegu:p to wrzucam taką oto panoramę w tęsknocie za szarą zimą, czyli taką jaką lubię:P

Panorama z Borówek na Pogórze Dynowskie © azbest87

| 21:07 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Mam nawet całość na dysku:D i jeszcze kilka innych równie ciekawych:D (polecam "Follow Me") a tamten na prawdę bardzo mi przypadł do gustu:) pewnie przez zamiłowanie do fotografii, bo w tym filmie są na prawdę świetne kadry i ujęcia:)
kona
| 20:50 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Widziałeś pełną wersje filmiku którego zwiastun tak Ci się spodobał? To chyba właśnie ona http://vimeo.com/18989661
| 20:47 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj To faktycznie twarde przełożenie;) Tak jak piszesz na lato może być ale teraz nie bardzo
| 20:11 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj No skarpety nie pomogą, a co ciekawe w ocieplaczach też mi marzły palce tylko zaczynały kilkanaście minut później:/ To już taki mój defekt;)
Przełożenie nie pamiętam dokładnie, ale chyba 44/16 albo 18;P w lecie do jazdy po mieście jeszcze mogło być jak miałem więcej pary, bo szybko się dzięki temu przemieszczałem:) ale teraz to trochę za dużo..;) Muszę je zmienić tylko po prostu nie mam weny się zabrać za łańcuch;P
A co do ostrego to brat je zdefektował na treningu (w sumie to jego rower;P)- pękł zacisk koła i coś nie tak było z zębatkami, ale już naprawione tylko jeszcze nie przetestowane czy dział jak trzeba;)
kona
| 19:00 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Grube skarpety nie wiele pomogą:( Trzeba zainwestować te siedem dyszek w ocieplacze i można jeździć nie myśląc o marznących stopach.
Jakie masz to przełożenie? bo jestem ciekawy:) i co się stało ostremu:P
| 09:00 czwartek, 27 stycznia 2011 | linkuj Grubsze skarpetki i jazda:) Do tego masa podjazdów i ciężkiego terenu. Po szosie, to każdy marznie.
| 21:59 środa, 26 stycznia 2011 | linkuj też cholernie marzne w te palce. Żeby było gorzej to nawet w zimowych butach marzne :/ Dla tego w zimie raczej rower odpuszczam
| 15:58 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Zima powinna trwać nie 3 miesiące, ale 3 dni :P Wtedy by było fajnie :]
wilczek127
| 15:55 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Płaskie tereny na zime w sam raz:)
| 15:38 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Nie ważne jak zawiąże i tak marznę;) Dlatego nie lubię zimowej jazdy;)
| 15:20 wtorek, 25 stycznia 2011 | linkuj Biała lepsza jest:D
Za mocno wiążesz buty i dlatego Ci zimno w palce. Ja tego pojąć nie mogę...
A może potrzebujesz na rower jakiegoś % eliksiru hehehe

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iesci