Błota ci u nas dostatek :P

Środa, 19 stycznia 2011 · dodano: 19.01.2011 | Komentarze 5

Pogoda się popsuła, ale deszczu nie ma więc dalej można bez problemów jeździć:) Dzisiaj z Mateuszem pojechaliśmy na stok do Babicy. Na początek w Zwięczycy zaskoczyły nas roboty drogowe, więc trzeba było to mijać bokiem. Oczywiście skończyło się w niezłym błotku, ale ogólnie nie było jeszcze tak źle. Dalej to już jazda bocznymi drogami i koniec po głównej. Podjechaliśmy sobie na górę stoku (po drodze minęliśmy mojego brata z kolegą) i zjazd czarnym szlakiem z powrotem do asfaltu. Było kawałkami trochę ślisko, ale ogólnie fajnie się tam zjeżdżało. Powrót to jazda do Lubeni i podjazd koło kościoła (10% pod górkę). Szczytem do Przylasku i postanowiliśmy zjechać szutrem do Budziwoja, a tam ponad 4 km błotnej masakry w dół;) Na dole już nie było na co patrzeć.. rowery całe brudne, tak jak i my od stóp do głów. Stąd już prosto na Rzeszów gdzie chyba nie było osoby, która by się za nami nie oglądnęła:P no ale nie było na nas czystego kawałka, a i błoto na twarzach też musiało ciekawie wyglądać:P Od razu też pojechaliśmy na myjnię żeby rowery doprowadzić do względnego porządku, a w domu wszystko od razu do prania;)

Nie robiłem zbyt wielu zdjęć dzisiaj, ale parę się znajdzie:)

Schody koło wyciągu w Babicy © azbest87

Widok ze stoku w Babicy © azbest87

10%- potrafi trochę zmęczyć;) © azbest87

Widok gdzieś tam z Lubeni © azbest87

Czysty to ja nie byłem.. :P © azbest87

Zresztą Mateusz wcale nie wyglądał lepiej;P © azbest87

Mapa zarejestrowana przez Mateusza:

B4loco
| 16:44 sobota, 22 stycznia 2011 | linkuj Widzę, że na stoku w Babicy armatki stoją to pewnie uruchomią go. Szkoda bo lubiłem tam po opadzie pojeździć na nartach w świeżym śniegu.
| 18:31 czwartek, 20 stycznia 2011 | linkuj No wiesz.. na tych ostatnich zdjęciach troszkę widać.. ale to tak minimalnie.. i trzeba było długo szukać tego błota :P
| 16:47 czwartek, 20 stycznia 2011 | linkuj niby gdzie to błoto :P:P
| 17:39 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj Jak ja jechałem to w Zwięczycy kładli już drugą warstwę asfaltu.
sikorski33
| 16:24 środa, 19 stycznia 2011 | linkuj Ale z Was brudasy;)) Pozdrawiam:)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa iadls