• Sprzęt Ostre koło

Zimowe z wiatrem zmagania

Czwartek, 6 stycznia 2011 · dodano: 06.01.2011 | Komentarze 2

Postanowienie skończenia z płaszczeniem tyłka dalej wprowadzam w życie;) po grudniowym odpoczynku zaczynam jeździć i dzisiaj pierwsze rzeczywiste kilometr:)
Dzisiaj mimo mało zachęcającej pogody z racji huraganowego wiatru i tak wybrałem się trochę pokręcić po okolicy, bo jednak dzień ogólnie był w miarę ładny:P
Odczucie zimna sporo na minusie chociaż termometr wskazywał dokładnie zero.
Wybrałem się przez miasto w stronę Słociny i dalej do Malawy. Tutaj jeszcze jechało się bardzo dobrze z racji odśnieżonych dróg. Tylko co kawałek był jakieś zaspy z nawianego z pól śniegu, ale nie przeszkadzające w jeździ. Sytuacja trochę się zmieniła, gdy postanowiłem pojechać kawałek dalej przez Kraczkową. Tam na drodze tylko wyjeżdżone pasku od kół samochodów i sporo dużych zasp. Przez część udawało się przebić dopóki śnieg nie zaczynał sięgać piast;) Z niższymi zaspami wąskie opony w ostrym kole radziły sobie niczym brzytwa:D Powrót przez Strażów i Łąkę coraz trudniejszy z racji, albo przedniego mega wiatru, albo tego samego wiatru z boku zacinającego śniegiem niesionym z pól. Standardowo zmarzłem w stopy;) no ale przynajmniej mały trening zaliczony:)

W tęsknocie za tymi cieplejszymi dniami kolejna panorama:)
Tym razem zrobiona w Rzeszowie na Zalesiu przy zachodzącym słońcu i przy zadymionym mieście.