• Sprzęt Stacjonarny

Sezon anno Domini 2011 mogę uznać za otwarty:)

Wtorek, 4 stycznia 2011 · dodano: 04.01.2011 | Komentarze 4

Sezon rozpoczęty- już po raz piąty z BS:) co prawda nie tak jak bym chciał, bo w domu na rowerze stacjonarnym, no ale jednak zacząłem się ruszać w tym roku mimo że na pseudorowerze;) takie sobie kręcenie w przerwie między zajęciami;)
Miało być godzinę machania nogami, ale 10 minut przed końcem urwał się stary i sfatygowany już pasek w cykloergometrze;) chyba miałem za duże obroty:P
Teraz trzeba skombinować nowy pasek albo zacząć jeździć po śniegu.. blee.. tak czy siak koniec obijania się!:)
A dzisiejszą jazdę sponsorował film: "Life Cycles":)

| 18:33 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj Czasem jakieś fotki wychodzą nie najgorzej, ale dziękuję za pochwałę zdjęć:)
Nie interesujesz się kolarstwem to zastanawia mnie fakt jak trafiłaś na tego bloga;) Tak czy siak zapraszam jak najczęściej:)
my-life.blog.pl | 17:09 niedziela, 20 lutego 2011 | linkuj Witam serdecznie, bardzo podoba mi się ta strona, chodź nie interesuje się kolarstwem itp, ale mój brat tak ;P P.S piękne zdjęcia ;)
| 18:59 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj To by było połączenie treningu z czymś pożytecznym;) albo laptopa sobie będę ładował:P
| 13:09 środa, 5 stycznia 2011 | linkuj Może jakiś alternator podłącz i ładuj ludziom akumulatory za pieniądze:P

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losie