Nocne miasto z góry

Sobota, 13 listopada 2010 · dodano: 13.11.2010 | Komentarze 1

Piękna pogoda niemal cały dzień, więc.. spędziłem go na uczelni:/ No cóż- czasem trzeba. Wracając do domu z autobusu widziałem tylko resztki pięknego zachodu słońca. W domu trochę się ogarnąłem, coś przekąsiłem i ruszyłem na lekką traskę z Mateuszem coby rozruszać trochę kości po dniu na zajęciach.
Najpierw podjazd asfaltem na Słocinę, później przejazd przez Łany pod nadajnik na Zalesiu skąd roztaczał się piękny widok na oświetlone nocą miasto i okolice. Zjazd do Tyczyna i przejazd do Budziwoja. Od tego miejsca zaczął się wiatr w plecy, więc tempo szybko wzrosło i do samego miasta jazda przeważnie ponad 35;)

Jutro znowu zapowiada się ładny dzień. Może nawet to będzie jeden z ostatnich takich w tym roku.. niby mam zajęcia, ale można by go wykorzystać w inny sposób;P Zobaczymy..;)

518:)

BoaPoweR-removed
| 21:16 niedziela, 14 listopada 2010 | linkuj Po twoich opisach o lawince - dzisiaj centymetr po centymetrze sprawdziłem mojego GT (identyczne malowanie, identyczny model, ten sam rok zakupu :) ) więc miałem uzasadnione obawy hehe ... w każdym razie GT leży porozbierany a ja idąc Twoim tropem mam też nowy nabytek ( od stycznia nowy VAT więc po co przepłacać a zmiennik się przyda :) ). Życzę przynajmniej tylu lat bezawaryjnej pracy Kiubkowi co miała lawinka. Pozdrower.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ientr