NOWY ROWER !! :D

Sobota, 6 listopada 2010 · dodano: 06.11.2010 | Komentarze 13

"Nadejszła wiekopomna chwiła.." - zacznę tak jak swego czasu zaczynał swoje przemówienie Pawlak z "Samych swoich";) a jest ku temu nie mała okazja- dziś mój nowy projekt ujrzał światło dzienne:D (bo wczoraj był mały przejazd testowy w nocy;P).
Stało się! Na miejsce połamanej ramy GT przyszła nowa - Cube LTD Race '09 w bardzo gustownym malowaniu:D Tak jak wczoraj wspominałem miałem początkowo wymienić tylko ramę, ale skończyło się na trochę bardziej rozszerzonym upgradzie;P Do ramy dokupiłem sztycę PRO Koryak. Z racji że rama jest pod tarcze to trzeba było zmienić koło z tyłu i tu pojawiło nowe z piastą deore, szprychami DT i na obręczy Sunrims DS2+XC. Do tego mechanik Tektro Aquila- niestety na hydraulikę brakło pieniędzy;P Za to wiadomo co trzeba będzie wymienić;P chociaż hamulec póki co dobrze się sprawuje:)
Do tego jeszcze zmiana mostka i kierownicy na Conscept SL- sporo gramów mniej wyszło dzięki tej operacji;) Do tego zakup nowych przerzutek deore, w tym deore shadow na tył- nawet nie widziałem wcześniej że takie są:P a wygląda bardzo ciekawie:)
Poza tym mój Black przeszedł gruntowny remont- całkowite rozkręcenie, czyszczenie, smarowanie, obniżenie skoku do 100 mm, malowanie na biało (żeby pasował do ramy) i zalanie nowym olejem:) Teraz chodzi nieporównywalnie lepiej niż wcześniej:)
A całość okraszona białymi i srebrnymi pancerzami dla pozytywnego efektu wizualnego:D Pewnie wszytko szybko się pobrudzi, ale póki co jestem zadowolony z efektu:) Reszta sprzętu przeniesiona z GT.
Sprzęt przez zimę czeka jeszcze trochę poprawek i zmian. Musiałem mieć rower do jazdy dlatego został już teraz złożony, a nie dopiero na nowy sezon;)

W całości prac przy rowerze pomagał mi Mateusz za co dla niego wielkie dzięki z mojej strony:)

Co do trasy to wybraliśmy się z Mateuszem zaraz po dograniu paru rzeczy w moim rowerze;) Na początku jeszcze spotkaliśmy Sebę, Włochatego i Konę którzy jechali akurat na trasę, ale nie zdecydowaliśmy się im towarzyszyć ponieważ to miała być trasa testowa i nawet nie mieliśmy żadnego picia ani jedzenia ze sobą.
Pojechaliśmy na tor motocrossowy- tam trochę zdjęć rowerów i pięknych widoków z dodatkiem świetnego zachodu słońca, który towarzyszył nam niemal przez cały czas jazdy:) Dalej przejazd asfaltem i zjazd do Chmielnika po szutrze. Podjazd na Magdalenkę i zjazd czarnym szlakiem. Byliśmy już dość głodni więc szybko do domu;)

Dobra dość gadania, czas się pochwalić nowym sprzętem:D

Kiubek na górce na Zalesiu © azbest87

Kiubus raz jeszcze:) © azbest87

Kiubek z zachodem © azbest87

Trawopomykacz © azbest87

Merida Mateusza- też były pewne zmiany m.in. amor:) © azbest87

Przy okazji mieliśmy takie widoki:) © azbest87

Na niebie ogólnie działy się ciekawe rzeczy © azbest87

Tutaj kiedyś szedł bardzo fajny szuterek:/ ale i tak fajnie się jeździ:) © azbest87

Kościół w Chmielniku © azbest87

W drodze na Magdalenkę © azbest87

Przy ogrodzeniu kościółka na Magdalence © azbest87

W czasie powrotu niebo zapłonęło:) © azbest87

830;)

kuguar
| 20:34 środa, 10 listopada 2010 | linkuj Taki sprzęt mi się marzy - może kiedyś.... na razi tylko przełykam ślinę;) Rower prezentuje się rewelacyjnie a co do wykończeń białych - rzekłabym - taka wisienka na torcie! Wszystko dobrałeś świetnie - gratuluję i bezawaryjnej jazdy życzę:D Pozdrower!!!
| 12:54 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Rama jest po prostu piękna.
Paula | 10:07 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Ja tam się nie znam, ale kolor fajny :P
QRT30
| 08:31 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Super kolorystycznie wygląda, zawsze mi się białe maszyny podobały.
| 07:43 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj No hamulec nawet daje radę:) nie jestem ciężki więc łatwo mnie zatrzymać;)
A co do amora to zastanawiałem się czy nie zostawić czarnej korony, ale ostatecznie padło na biały i to był strzał w dziesiątkę:D
| 07:32 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Ale pięknie wyszlo:) Cudo!
Hamulec wcale nie jest zly, bo mam podobny i daje bardzo dobrze radę:), a moja masa to 91kg z rowerem. Tylko klocki troche małe;)
No to teraz musze go zobaczyc na zywo:D
DARIUSZ79
| 07:10 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Niezły wypas rowerek tylko ino jeździć:) ładnie się eksponuje
| 01:02 niedziela, 7 listopada 2010 | linkuj Kurde, strasznie mi sie podoba biała półka amortyzatora, pasuje idealnie. Z białym siodełkiem będzie wypas
| 21:58 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj no mój w podobnej waży...zależy ile do bidonu wleje:P..zartuje..od opon zalezy i dętek..ale pewnie koło 12 wazył za najlpeszych czasów..a podobny dystans wyszedł..40 km
| 21:21 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj Waży około 12,1 kg, a nowy sprzęt bardzo cieszy zwłaszcza że nie był kupowany w całości tylko wszystko było składane własnoręcznie, a zajęło to trochę czasu- własna praca najbardziej cieszy:) Gdybym miał dziewczynę to jej na pewno zrobiłbym lepsze zdjęcia;)
redbike
| 20:38 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj Rower ładny ładny :) Pierwsze zdjęcia jakbyś dziewczynie cykał fotki. Musisz być dumny z zakupu nowego sprzetu. Pozdrawiam
| 20:14 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj a ile waży nowy rower:P:P???..się prezentował ładnie na wybiegu terenowym...
| 19:10 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj Gratulacje ! Wygląda pięknie z tymi niebieskimi wstawkami :) Niech służy co najmniej tak długo jak Gt :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa potek