NOWY!:)

Piątek, 5 listopada 2010 · dodano: 06.11.2010 | Komentarze 2

W końcu się udało- do życia został powołany nowy rower na miejsce połamanego GT:) Początkowo miał być tylko zakup nowej ramy, ale ostatecznie tak wyszło że wymieniłem chyba z połowę rzeczy, albo więcej;P Rower początkowo miał być składany na nowy sezon, ale nie wytrzymałem;P musiałem mieć swój sprzęt do jazdy;) Przez zimę jak dobrze pójdzie to zapewne jeszcze parę części też zostanie wymienionych- przynajmniej takie mam plany;)
Póki co jeszcze nie zdradzam co tam jest i jak wygląda bo nie mam zdjęć;P (chociaż muszę przyznać że wizualnie chyba udało się go nawet nieźle zrobić:D) Jutro takowe postaram się zrobić i wtedy mój projekt ujrzy światło dzienne:)
Dzisiaj z racji że wcześniej nie miałem czasu na testy rower pojechałem z Mateuszem dopiero po 23 i jazda gdzieś do wpół do 1;)
Stan techniczny jeszcze daleki od ideału- jutro trzeba będzie dokładnie popracować nad pracą hamulców i przerzutek, lekko zmienić ustawienie siodła, oraz skrócić troszkę łańcuch- wtedy powinno wszystko grać:)
Także ciekawskich zapraszam jutro na bloga:P

Jeszcze 870- może się uda;)

| 16:23 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj Nowy rower wygląda bardzo ładnie, widelec tez fajnie przerobiony - ale poczekaj aż w zakamarki napcha sie błoto i kurz :P Jak składałem swojego gianta tez ładnie wyglądał ale tylko kilka dni :P
Petroslavrz
| 07:26 sobota, 6 listopada 2010 | linkuj Tak myślę i jednak to GT wcale nie takie niezniszczalne jak mówią, tobie poszła rama mi jakiś czas temu hak - przy uderzeniu, które powinien z łatwością wytrzymać. Ciekaw jestem co to będzie, a te 870 to i tak byś zrobił :) A nowym sprzętem to na pewno :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa niewa