• Sprzęt Pożyczone itp

Magdalenka z Bubem

Niedziela, 24 października 2010 · dodano: 24.10.2010 | Komentarze 3

Wypad z Mateuszem. Mimo mega wietrznej pogody trzeba było jakoś wykorzystać ten chyba najcieplejszy w tym miesiącu dzień. Uderzyliśmy koło południa najpierw w stronę lasu na Słocinie. Następnie obraliśmy kierunek na Magdalenkę i ostatecznie zjechaliśmy do Malawy czarnym szlakiem. Powrót do Rzeszowa i jeszcze chcieliśmy pojechać kawałek żółtym szlakiem koło cmentarza na Wilkowyi, ale szybko go zgubiliśmy i ostatecznie przebijaliśmy się przez krzaki koło ogrodzenia cmentarza:P i wyjechaliśmy przez jakieś pola na Załęże, czyli standard jeśli chodzi o nasze jazdy;P Wycieczka bez zgubienia się to wycieczka stracona:P
No i w końcu jechałem z licznikiem na Buba rowerze:P

Parę fotek z dzisiaj:

Las na Slocinie © azbest87

W drodze na Magdalenkę © azbest87

Przekaźnik na Magdalence © azbest87

Mateusz na Magdalence © azbest87

I jeszcze drzewa na Magdalence © azbest87

Ładny przykład perspektywy na przejeździe kolejowym © azbest87

| 20:03 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj Kurcze pewnie znowu mi braknie do 10000:/ ale będę dalej jeździł tylko brak swojego roweru trochę komplikuje sprawę;)
| 20:01 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj widać pogody nie zmarnowałeś...bo jesień goni a do 10 000 km troszkę jeszcze brakuje, jak chcesz to pożyczę troszkę swoich km:P
| 09:45 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj Krzaczory to jest to :D :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa serwo