• Sprzęt Pożyczone itp

Gubienie w lesie

Piątek, 22 października 2010 · dodano: 22.10.2010 | Komentarze 6

Miałem jechać do lasu razem w Mateuszem, a tak ostatecznie wyszło że pojechaliśmy jeszcze z Kundello i Koną;) Ja na meridzie Mateusza, a on na swojej pomarańczy przez co nie miał łatwo;)
Wiatr taki że prawie przewracał, ale za to słoneczko przyjemnie świeciło:)
Spotkanie pod Biedronką gdzie kona akurat kupował kilogramy bananów, którymi wypchał później wszystkie kieszenie na plecach;P
Najpierw przez Lisią i bocznymi drogami do Mogielnicy. Tam standardowo czołowy wiatr, co przy jego dzisiejszej sile dawało się ostro we znaki.
Obiliśmy z drogi w bok niedaleko mojej działki:) i wjechaliśmy w las. tu zamieniłem się z Mateuszem rowerami i dalej ja jechałem na pomarańczowym Leader Foxie męcząc się z górkami;) Przebiliśmy się jakoś przez las w stronę drogi na Grochowiczną, ale tam błotna masakra, więc zaczęliśmy jechać na żywioł przez las i trochę się pogubiliśmy;) W międzyczasie kona zaliczył widowiskowy lot prze kierę;P tak lądując że rower stanął pionowo zahaczony o drzewo obok;P
W końcu zjechaliśmy czarnym szlakiem do Czudca robiąc sobie jeszcze przerwę po wyjechaniu z lasu gdzie mieliśmy piękny widok na okoliczne górki:) W Czudcu musieliśmy niestety się rozstać z racji naszych ograniczeń czasowych.
Powrót już na szczęście z wiatrem w plecy, bocznymi drogami przez Babicę, Lubenię i Budziwój.

Kilka fotek z trasy. Muszę się jeszcze wybrać do lasu, ale tylko po to żeby porobić zdjęcia:)

Przy wjeździe do lasu w Mogielnicy © azbest87

Kolorowy las © azbest87

Bubu w czasie powrotu:) © azbest87

mrozin
| 07:51 wtorek, 26 października 2010 | linkuj świetne zdjęcia, szczególnie fox w słońcu. pozdr :)
| 19:08 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj Ja nie prowadziłem;) Więc nie moja wina hehe
sosa-removed
| 17:02 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj fajne fotki ;)
Jedna z podstawowych zasad wynikających z bycia mężczyzną mówi : ja się nie gubię, po prostu zmieniam plany, tak będzie lepiej ;)
yazoor
| 12:11 poniedziałek, 25 października 2010 | linkuj Ja tez myślę że Paweł się nie gubi...tylko zmienia trasę na lepszą:D Fajne focie!
| 18:38 sobota, 23 października 2010 | linkuj Ja sie przecież najwięcej gubię:) Mam jeszcze kilka fotek, to prześlę:)
matajsenPL
| 16:02 sobota, 23 października 2010 | linkuj No fajna traska. Ale zgubić się z Kundello...? to jest dopiero wyczyn ;-)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa losis