Powrót z Polańczyka

Niedziela, 8 sierpnia 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 8

Powrót do domu najkrótszą możliwą trasą. Od początku ciemne chmury straszyły mnie deszczem, ale ostatecznie na szczęście nie padało.
Przez pół trasy miałem dość fajnie wiejący z południa wiatr, który później całkiem ucichł, ale między innymi dzięki temu średnia z powrotu biorąc pod uwagę dystans, obciążenie i warunki wyszła dość wysoka i byłem w domu godzinę wcześniej niż planowałem:)

Polańczyk- Myczków- Berezka- Średnia Wieś- Hoczew- Łączki- Huzele- Lesko- Postołów- Zagórz- Zahutyń- Sanok- Zabłotce- Czerteż- Jurowce- Pakoszówka- Grabownica Starzeńska- Humniska- Brzozów- Stara Wieś- Blizne- Domaradz- Lutcza- Jawornik Niebylecki -Niebylec- Baryczka- Połomia- Wyżne- Babica- Lutoryż- Boguchwała- Zwięczyca- zalew- dom

Dzisiaj też mało zdjęć, ale za to wrzucę trochę z dnia wcześniejszego- z rowerka wodnego:D no i z nad samego zalewu:)

Góra Jawor widziana z Polańczyka © azbest87

Ciemne chmury nad Wisłokiem, ale już blisko do domu © azbest87

Mapa poglądowa:

| 07:10 środa, 11 sierpnia 2010 | linkuj To kup zielonego gluta:D
| 22:12 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Pewnie tak bo ja to złapałem gumę po 13 km od wyjechania z Rzeszowa;)
| 21:23 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Chyba jedyny rower który nie łapie gumy:p
| 20:09 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Tak tak:) na wodnym:) z racji że nie byłem w sobotę na zwykłym to pedałowałem ze dwie godziny na wodzie;P
| 19:58 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj a to rozumiem ze na rowerze byłeś na tej wodzie i robiłeś fotki..się znaczy rowerze wodny, że tak kołysało
| 14:32 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Również widzę eleganckie widoki na fotografiach :) Masz taki plus, że do takich góreczek dzieli Cię niewielki dystans :)

Pozdrawiam,
Piotrek.
| 12:47 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Ja też tamtędy jechałem:) Szkoda że jest duży ruch na głównej, ale wraca sie rewelacyjnie, bo z górki:)
| 14:34 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj o widzisz, tez w niedziele tam w okolicy byłem

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa szyok