Polańczyk

Piątek, 6 sierpnia 2010 · dodano: 09.08.2010 | Komentarze 4

Wyjazd na weekend nad jezioro Solińskie pod namiot. Znajomi mieli dojechać autami, a ja skorzystałem z sytuacji i zrobiłem sobie wyprawę rowerową:D Spakowałem wszystko na rower i jazda w Bieszczady:)
Na trasie nie robiłem zbyt dużo zdjęć ponieważ jechałem tędy jakieś dwa tygodnie temu podczas powrotu z poprzedniego szwendania się po górach. W każdym bądź razie do Leska, bo tam zmieniałem trochę kierunek jazdy w porównaniu do tego co było ostatnio. Do tego kawałek dalej dowiedziałem się że mam jeszcze sporo czasu zanim reszta ludzi dojedzie, więc wydłużyłem swoją pętlę aż do Baligrodu:)
Stamtąd przejazd przez jakąś przełęcz (659m)- było kawałek podjazdu. Na dodatek po drodze natknąłem się na bardzo fajny wodospad gdzie dodatkowo zrobiłem sobie przerwę. Zjazd jakimiś szutrami + 3 przejazdy przez brody na rzeczkach:D
Ogólnie dość ciepło przez cały dzień z wyjątkiem wieczora kiedy zaczęło padać. Przez tą temperaturę w ciągu całego dnia wypiłem ponad 7 litrów wszelkich napoi:)

Rzeszów- Zwięczyca- Boguchwała- Lutoryż- Babica- Wyżne- Połomia- Baryczka- Małówka- Niebylec- Jawornik Niebylecki- Lutcza- Domaradz- Blizne- Stara Wieś- Brzozów- Humniska- Grabownica Starzeńska- Pakoszówka- Jurowce- Czerteż- Zabłotce- Sanok- Zahutyń- Zagórz- Postołów- Lesko- Huzele- Łączki- Hoczew- Nowosiółki- Zahoczewie- Mchawa- Baligród- Stężnica- Wola Górzańska- Górzanka- Wołkowyja- Polańczyk

I trochę zdjęć z tej trasy:

Widoki gdzieś na trasie- powoli zaczynają się większe górki:) © azbest87

Przejazd przez bród © azbest87

Mapa poglądowa:

yazoor
| 19:28 wtorek, 10 sierpnia 2010 | linkuj Wodospad faktycznie fajny ale cała wycieczka to super wypad:) pozdr!
| 20:45 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Gdzieś w okolicy tam jest jeszcze jeden wodospad, ale trzeba byłoby uderzyć gdzieś w teren, a mi się już nie chciało;)
Petroslavrz
| 19:45 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Wodospad w Stężnicy - dodaję do listy miejsc do zobaczenia :)
mrozin
| 16:44 poniedziałek, 9 sierpnia 2010 | linkuj Kurde stary, niejeden samochodem nie może się zebrać na weekendowy wypad a ty sobie rowerem śmignąłeś do Polańczyka, jak do sklepu po bułki, rispekt;) Rewelacyjnie wygląda ten szutrowy podjazd w Stężnicy. pzdr

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ienap