Tu i tam

Piątek, 7 maja 2010 · dodano: 07.05.2010 | Komentarze 1

Od kilku dni praktycznie codziennie leje deszcz.. już mam tego dość! Dzisiaj w końcu zaczęło się trochę wypogadzać więc mogłem lekko pokręcić:)
Najpierw jakieś 8km do sklepu, następnie musiałem skoczyć na uczelnię- to autobusem, ale pod wieczór jeszcze wyszedłem na rower:) tak się złożyło że akurat koledzy też wychodzili więc pojechałem z Mateuszem, Krystianem i Arturem poszwendać się po mieście. Wszędzie trochę mokro więc oczywiście się lekko wybrudziłem przy czym nie bez znaczenia wydaje się fakt że przejeżdżaliśmy również przez Lisią Górę gdzie po tych deszczach błota nie brakuje;) parę razy było blisko gleby ale udało się wyratować:) może łatwiej by było jakby nie to że już było całkiem ciemno a ja nie miałem żadnego oświetlenia;P
Wróciliśmy na chwilę do domu po kasę i jeszcze skok na kebaba na rynek. W czasie powrotu zrobiło się już trochę zimno;)
Dzisiaj jazda z wyższą kadencją bo dostosowałem się do Mateusza który chwilowo nie ma manetek;P i jazda cały czas na przełożeniu 2-6;) nawet pod 40 udało się tak pojechać, ale już gubiłem nogi;P