Takia sobie jazda przed siebie..

Sobota, 1 maja 2010 · dodano: 01.05.2010 | Komentarze 1

Rano trochę czułem nogi po wczorajszej jeździe i wyszedłem na rower z myślą rozkręcenia się trochę, żeby kończyny mi się nie zastały za bardzo;P Miałem pojeździć po mieście i najbliższych okolicach i nawet nie ubierałem stroju rowerowego- wybrałem się po cywilu;) Wtedy jeszcze nie wiedziałem że mnie trochę poniesie;P
Już na początku podczas jazdy przez miasto poczułem że jedzie się bardzo dobrze, a nogi potrzebowały jedynie lekkiego rozkręcenia by wejść w stan najwyższej gotowości;P Dlatego też jechałem przed siebie, a trasę ustalałem na bieżąco:) Było trochę góreczek i sporo jazdy po płaskim, a że nie wziąłem aparatu (nie myślałem że będę tam gdzie byłem;P) to i nie zatrzymywałem się zbyt często- najwyżej żeby wpaść do sklepu albo wytyczyć następny odcinek trasy.
Jechało się dość dobrze poza momentami kiedy zaczynałem się robić głodny, ale wtedy szybko udawało się znaleźć jakiś sklep:) i w sumie czuję się w tej chwili w lepszym stanie niż po wczorajszej jeździe chociaż to już ponad 190 km w dwa dni:)

Trasa: Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Racławówka- Nosówka- Zgłobień- Wola Zgłobieńska- Nockowa- Iwierzyce- Sielec- Sędziszów Małopolski- Borek Wielki- Kamionka- Ruda- Cierpisz- Czarna Sędziszowska- pojechałem kawałek drogą na północ i wjechałem do lasu- następne kilkanaście kilometrów lasem- wyjazd w Bratkowicach- Trzciana- Błędowa Zgłobieńska- Nosówka- Bzianka- Przybyszówka- Rzeszów

Jak już wspominałem bez zdjęć, bo nie wziąłem aparatu;) dzisiaj była czysta jazda;)