Nocny Łańcut

Czwartek, 24 maja 2007 · dodano: 24.05.2007 | Komentarze 1

Rachunkowość zaliczona na 5.0 i teraz egzamin mam z głowy, bo będzie zwolnienie:D:D:D Później jeszcze 1,5h gry w siatkówkę na wf-ie, a na koniec rowerek:P

Dzisiaj jazda w dwóch częściach- najpierw do sklepu po łańcuch i kasetę (jeszcze muszę jakąś korbę kupić, żeby można było uderzyć gdzieś na podjazdy, bo narazie mam sprawną tylko 3 z przodu:)
Tutaj było 10.73km, czas- 0:31:24h

Drugi przejazd już dość konkretny:DD Wyjazd wieczorową porą, a powrót już całkiem po ciemku (gdzieś przed 23) Pojechałem razem z Mateuszem do Łańcuta przez Słocinę, Malawę, Kraczkową i Albigową. Natomiast powrót przez Krzemienicę, Strażów, Krasne i Załęże.

Ostatnio mniej jeżdże i jestem jakiś niewyżyty;P dlatego podczas drugiego przejazdu narzuciłem naprawdę wysokie tempo, czego rezultatem była najwyższa średnia w tym roku:D i Mateusz to nawet wytrzymywał:) (no może poza podjazdami;P)- wyrabia się chłopak hehe:D
TRP=51.02km, STP=1:45:06h, AVS=29.13km/h, MAX= 66.2km/h

Fotki z Łańcuta- jak zwykle z telefonu, więc rewelacji nie ma: