Okolice ze znikającym śniegiem

Wtorek, 29 grudnia 2009 · dodano: 29.12.2009 | Komentarze 5

W końcu wybrałem się na poświąteczne spalanie kalorii;) wcześniej nie było czasu bo byłem zajęty kolekcjonowaniem tychże kalorii;P;P Dzisiaj piękna pogoda- ładnie świecące słoneczko i temperatura koło zera, a w słońcu chyba trochę więcej;) Dlatego ruszyłem na małą przejażdżkę po okolicy. W mieście i na Przybyszówce asfalt cały w wodzie, kiepsko się po tym jechało, ale reszta to już suche asfalty więc tutaj było już spoko:) W końcu mogłem się trochę poruszać:)

Trasa: Rzeszów- Przybyszówka- Bzianka- Nosówka- Racławówka- Zwięczyca- zalew- Rzeszów

ZlosliwaMalpa
| 14:33 niedziela, 17 stycznia 2010 | linkuj No wiesz.. weekend, ale ja jak nie mam mobilizacji to zwykle śpię do południa :P
A co do spinningu to polecam Podpromie i zajęcia z Piotrkiem - dają popalić :) Pozdro!
| 20:59 piątek, 15 stycznia 2010 | linkuj I bieganie :D mnie się coraz bardziej podoba! Pozdrawiam!
kuguar
| 20:16 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Popieram:D nie ma nic lepszego jak rower na te poświąteczne kalorie:D Pozdrower!
kona
| 14:53 środa, 30 grudnia 2009 | linkuj Oblodzone drogi:) po 22 ich nie brakowało:P
| 15:59 wtorek, 29 grudnia 2009 | linkuj Gorsze były oblodzone drogi. Ja byłem na Matysówce dzisiaj, i było tam nawet dużo śniegu i trochę lodu.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa tylko