W przerwie nauki..

Sobota, 5 grudnia 2009 · dodano: 05.12.2009 | Komentarze 3

Niestety czas obijania się na uczelnie powoli mija i zbliża się czas kół itp. i tak ucząc się na pierwsze z nich w tym semestrze wyrwałem się na przerwę na rower:) Pogoda maksymalnie nie rowerowa;P zimno- 3*C, a odczuwalne na rowerze jeszcze mniej, całe niebo maksymalnie zachmurzone, także nawet nie byłem w stanie zlokalizować gdzie jest słońce.. i pewnie właśnie dlatego jeździło się... bardzo dobrze:D:P Ubrałem się ciepło także gdy wróciłem to byłem cały spocony;) poza tym pod większość góreczek cisnąłem mocniej więc musiało mi się zrobić ciepło;) tylko w stopy zmarzłem.. trzeba będzie się w końcu zaopatrzyć w ocieplacze, bo palce za bardzo marzną.. Mimo okropnej pogody na mieście minąłem przynajmniej kilkunastu rowerzystów:) Fajnie że ludzie jeszcze jeżdżą:)
Trasa w okolicach Rzeszowa zaczynając od zalewu i dalej przez Zwięczycą, Racławówkę, Nosówkę, Bziankę i Przybyszówkę do Rzeszowa:)

Dodatkowo w nocy niecałe 6 km do Marty i z powrotem;)