Niebieski szlak gminy Boguchwała

Czwartek, 3 grudnia 2009 · dodano: 03.12.2009 | Komentarze 0

Dzisiaj objechałem kolejny ze szlaków w gminie Boguchwała. Tym razem padło na niebieski- najdłuższy z dostępnych w tamtym terenie;)- jakieś 27 km, reszta to dojazd i powrót ze szlaku;) Pogoda identyczne jak wczoraj, ale jechało mi się jakoś ciężej.. i bardziej się męczyłem na podjazdach= pociłem, co skończyło się marznięciem chwilę później na zjeździe.. Widoki bardzo fajne po drodze szkoda tylko że wszędzie jest raczej dość szaro;) tylko w lasach z brązowego wybija się gdzieniegdzie ciemny zielony wszelkich drzew iglastych;) Do tego po drodze kilka ciekawych miejsc w postaci zespołów pałacowych, jakieś stare spichlerze i kościoły.. niestety wszystko to nie zostało udokumentowane ponieważ jechałem bez aparatu, ale wybiorę się tam jeszcze na pewno nie raz jak będzie ładniej:)
W Kielanówca ścigałem się z autobusem.. kawałek był dość ciężki bo było pod górkę i do tego moja forma ewidentnie nie pozwala na szarże rzędu 50 km/h, zwłaszcza w długich spodniach i paru warstwach ubrania na sobie.. śmieszne były dzieciaki, które mnie obserwowały z ostatnich miejsc w autobusie;P na początku doganiałem go na przystankach, ale jak zaczęło się z górki;P to go wyprzedziłem i już do Rzeszowa mnie nie dogonił;)

Trasa: Rzeszów- zalew- Zwięczyca- Boguchwała- Mogielnica- Niechobrz- Wola Zgłobieńska- Zgłobień- Nosówka- Bzianka- Kielanówka- Rzeszów