• Sprzęt FOCUS

Powrót naokoło

Niedziela, 9 maja 2021 · dodano: 10.05.2021 | Komentarze 0

Spodziewałem się że powrót będzie ciężki, ale o dziwo nie było, aż tak źle. Co prawda wstałem mega głodny i na porannym grillu zjadłem zdecydowanie za dużo;) Przez to ociężały żołądek towarzyszył mi przez całą jazdę do domu. No i trochę suszyło.
Wymyśliłem sobie że na początek pojadę w przeciwną stronę na Wysoką Strzyżowską. Przez górkę przeskoczyłem do Rzepnika i drugą stroną Parku Czarnorzecko-Strzyżowskiego dojechałem w okolice Frysztaka. Pogoda w końcu taka jak przystoi na maj. Słoneczko i prawie 20 stopni. Tylko trochę dmuchało z południa, ale akurat dzisiejsza trasa prowadziła bardziej w kierunku północnym, więc było mi to na rękę:)
Przez kładkę na Wisłoku przejechałem do Wiśniowej i znowu koło bunkru w Stępinie tylko dzisiaj w przeciwnym kierunku. Tym razem odbiłem na Jaszczurową. Podjazd nie byle jaki, bo jak zaczęła się jego ostatnia część to wskoczyło nachylenie 16% i długo trzymało. Na tym odcinku najmniej było 11%. Następnie kolejny podjazd malowniczą serpentyną, przejazd szczytem do Szufnarowej i zjazd do Różanki. Teraz jeszcze czekała mnie mozolna wspinaczka najpierw do Zawadki i dalej na Pstrągową. W międzyczasie telefon od żony, że pasuje żebym był za pół godziny w domu, więc zaczynając od zjazdu, aż do domu ciśnięcie najkrótszą drogą, ale tempo na tych ostatnich 17km baaardzo wzrosło. Odpuściłem tylko górkę w Nockowej i brakło 11m do 1000 w pionie;)
W końcu porządna kolarska opalenizna złapana:)
Zdjęcia dla chętnych na stravie.