Naukowo..;P

Środa, 24 czerwca 2009 · dodano: 24.06.2009 | Komentarze 0

A dokładniej to przerwa w nauce;) Już po jutrze egzamin licencjacki:) trzeba się jeszcze trochę do niego przygotować:) ale juz się taaaaaak baaaaardzo nie chce;P i dzisiaj nie wytrzymałem musiałem odreagować na rowerze:) Zwłaszcza że w końcu zrobiła się ładna pogoda po kilku dniach dość obfitych deszczy, których skutkiem jest między innymi ogłoszenie alarmu powodziowego dla części Rzeszowa..
A co do jazdy to używając nomenklatury rodem wyjętej z zagadnień których się uczę to mogę powiedzieć, że czas nauki jest dodanio skorelowany ze średnią prędkością osiąganą na rowerze bezpośrednio po nauce..;P Dlatego dziś średnia nawet wysoka:) zwłaszcza biorąc pod uwagę, że to jazda na góralu;) i raczej z racji niejeżdżenie dobrej formy to nie mam;)
Skoczyłem najpierw odwiedzić chwilkę mojego chorowitka:* a później szybka trasa przez Budziwój, Tyczyn i Białą spowrotem do Rzeszowa. Średnia cały czas była w granicach 29, ale przejazd przez centrum skutecznie ją zmiejszył:/