Krzaczory..

Czwartek, 18 czerwca 2009 · dodano: 18.06.2009 | Komentarze 2

Kolejny dzień jazdy w ramach odpoczynku po nauce:) co prawda po rowerze też miałem się uczyć, ale jakoś tak zeszło..:P Pogoda dzisiaj super do jazdy:) lekki wiaterek, ładne słoneczko i przyjemna temperatura:) idealnie:) Zrobiłem trochę większe kółko niż początkowo zamierzałem i skoczyłem jeszcze do dziadków:)
W czasie powrotu spotkał mnie bardzo ładny zachód słońca, a łąki oświetlne przez słoneczne promienie (które nadawały przyjemne dla oka cieple kolory) i lekko spowite w dymie/mgle wyglądały jak z bajki.. gdy zobaczyłem taki widok odrazu żałowałem, że nie mam ze sobą aparatu.. zachwycony takimi krajobrazami postanowiłem sprawdzić pewną wersję przejazdu koło Wisłoka na którą do tej pory się nie decydowałem objeżdżając ten fragment zazwyczaj asfaltem.. jak się okazało początkowy szuter to były tylko miłe złego początki;P Kawałek dalej czekała mnie już tylko maksymalnie zarośnięta ścieżka z ogromną ilością pokrzyw, ostów i tym podobnych roślin z kolcami;);P nawet ręce mam przez to podrapane (krzeczory miały pewnie ponad metr wysokości;) a na nogach w dalszym ciągu odczuwam swędzenie na zmianę z mrowieniem przez bliskie spotkanie z pokrzywami;P
Dzisiaj jazda po małych góreczkach:) no może jedna większa była..;P a powrót już prawie płaski..

Trasa: Rzeszów- Przybyszówka (remont drogi= masakra do jazdy;)- Bzianka- Zgłobień- Niechobrz- Mogielnica- Lutoryż- Zarzecze- Siedliska- Budziwój- Boguchwała- Zwięczyca- ścieżka nad zalewem- Rzeszów

I komórkowe zdjęcia..

Był sobie podjazd;P © azbest87

A na zjeździe było 12,5%:D i tam też był v-max, byłoby szybciej tylko wiało prosto w twarz;/

Zachodzik © azbest87

Kiepska jakość ale coż.. nic innego niż komórka nie było pod ręką;)

Ścieżka © azbest87

Zdjęcie zrobione w miejscu już łatwiej przejezdnym;) gdy nie miałem już na około siebie samych pokrzyw;P