Błądzenie po lesie

Sobota, 16 czerwca 2018 · dodano: 17.06.2018 | Komentarze 0

Znowu pojechałem porozbijać się trochę po Wielkim Lesie Czudeckim.
Na początek standard przez Lutoryż i pojechał na ścieżkę przyrodniczą. W sumie byłem tam raz, bardzo dawno temu i na nogach;) Przypomniałem sobie trochę jak to wygląda. Całkiem spoko do jazdy tylko dzisiaj było mokrawo po deszczu, więc wolałem zbytnio nie szaleć. Wyjechać stamtąd to też trzeba się postarać, bo są odcinki trochę bardziej strome. Pojechałem dalej na Pyrówki i znowu w las mniej znanymi mi ścieżkami. Trochę błądzenia, trochę więcej błota i znowu wracam na górę. Uderzam na drogę na południe, bo chciałem sprawdzić jeden z wariantów zjazdu, ale oczywiście jak to ostatnio mam w zwyczaju pomyliłem skręty i skończyłem na jakichś mokradłach. Gdy ilość pokrzyw i komarów przekroczyła próg w którym zaczęły lecieć epitety postanowiłem się jednak wrócić na górę. No i nawet znalazłem właściwą drogę, ale okazała się bez szału. Zaliczyłbym tylko tam piękną glebę, gdy mi błoto zassało przednie koło. Zdążyłem się wyratować, ale za to porządnie się uwaliłem błotem. Następnie asfaltem trzeba było się wrócić na górę i później już tylko ciśnięcie co sił do domu, bo znajomi mieli przyjechać.