Znaleźć ten singiel

Sobota, 9 czerwca 2018 · dodano: 09.06.2018 | Komentarze 0

Krótka trasa po całodziennych robotach łapotowych;) mimo zmęczenia jechało się nie najgorzej. No i słońce już tak nie grzało o 19;)
Pojechałem tylko w celu znalezienia singla który prowadzi do Babicy. Nie pamiętam dokładnie gdzie to trzeba skręcić, ale na szczęście strava przyszła z pomocą. Początek nieszczególny, ale po wjechaniu do lasu całkiem całkiem. Od razu wyszły wszystkie moje braki zjazdowe, co w połączeniu z moją wtórną ślepotą i późna godziną nie pozwoliło za bardzo poszaleć, ale i tak ładnie się tam leci. W niektórych miejscach trzeba trochę uważać. Ja prawie przestrzeliłem jeden zakręt, bo wpadłem w jakąś dziurę i lekko mnie wyrzuciło.. Mimo to jak na pierwszy raz całkiem sprawnie poszedł ten zjazd. Następny razem będzie lepiej.
Później już miałem wracać, ale wymyśliłem sobie powrót przez pola nad Wisłokiem. Oczywiście jak zawsze pomyliłem drogi i skończyłem w jakichś krzaczorach próbując przebić się do cywilizacji.
Na koniec jeszcze myjnia, bo już sporo błota się uzbierało na Cubie.