Płasko bo przerzutka odmówiła posłuszeństwa

Czwartek, 31 maja 2018 · dodano: 31.05.2018 | Komentarze 0

Jazda dopiero kilkanaście minut przed 19, bo wcześniej trochę słońca smażyło. Ledwie ruszyłem i przy zmianie biegu na przedniej przerzutce słyszę trzask. Po sprawdzeniu okazuje się, że pękła prowadnica. Ładnie rozeszła się na dwie części i przerzutka całkowicie odmówiła posłuszeństwa. No ale przecież nie będę z tego powodu się wracał- jechać się da bez problemu. Ręcznie wrzuciłem łańcuch na blat i zmodyfikowałem sobie trasę tak żeby odpuścić większe podjazdy. Gorąco które było od rana już trochę odpuściło i jechało się dość przyjemnie. Nawet o dziwo noga dość dobrze podawała i tempo szybko rosło. Za Sędziszowem wypróbowałem nowy odcinek przez Dąbry. Bardzo fajny asfalcik środkiem lasu. Kolejny odcinek który częściej będę odwiedzał. Na podjeździe pod Słotwinkę przy redukcji łańcuch spadł na mniejszy blat, więc już tak się wyciągnąłem na górę, a później znowu ręczna zmiana na większy blat i ciśnięcie do domu.