Tour de Glinik

Sobota, 23 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 0

Zakręcony dzień. Najpierw do pracy, później do kolegi u którego miałem w planach zrobić sobie pętlę po okolicy, a na wieczór jeszcze mieliśmy jechać na grila do kolejnego kolegi;)
Rundkę rowerową zacząłem u niego z pod domu i obrałem kierunek na zachód pod górkę. Bardzo fajne tereny do szlajania się na góralu. Szutrowymi drogami dotarłem na górę stoku w Gogołowie. Początkowo myślałem że może nawet zdążę obskoczyć na Liwocz, ale niestety kawałek za stokiem moje plany zostały szybko zweryfikowane wraz z coraz mniejszą ilością powietrza w moim tylnym kole.
Przymusowa przerwa na klejenie dętki (miałem ze sobą tylko łatki) przeciągnęła się jeszcze bardziej z powodu pompki która odmówiła posłuszeństwa. Przez 10 minut pompowania osiągnąłem może z połowę zamierzonego ciśnienia.. :/ W końcu się wkurzyłem i zarządziłem sam sobie odwrót. Na sflaczałej oponie zjechałem koło stoku i pojechałem wolnym tempem do Frysztaka w poszukiwaniu jakiegoś kompresora. Tam na szczęście udało się takowy namierzyć, a że jeszcze miałem trochę czasu to postanowiłem poszwendać się trochę po okolicznych szutrach.
Skończyłem się to ponownym podjazdem pod stok w Gogołowie, ale od drugiej strony górki i zjazd do Glinika drogą którą wcześniej podjeżdżałem.
Mimo przeszkód w postaci dętki to była przyjemna przejażdżka z fajnymi widokami:)