Staruszek Cube

Piątek, 15 lipca 2016 · dodano: 16.07.2016 | Komentarze 0

W końcu ruszyłem z piwnicy górala, który już sam nie wiem jak długo czekał na jakąś jazdę. Co prawda należy mu się wymiana sterów, ale da radę jakoś jeździć.
W pierwszej kolejności umyłem go i okazało się że przedni hamulec w ogóle nie trzyma - zapewne zapowietrzony, więc przez brata oddałem go serwisu i dzisiaj właśnie miałem go odebrać. Miałem podskoczyć do domu na szosie, ale jak już wytargałem górala to stwierdziłem że się na nim bujnę do Rzeszowa. Co prawda nie miał przedniego hamulca, ale nie zamierzałem szaleć;)
Na początek trzeba było sobie przypomnieć jak się w ogóle jeździ  na takim rowerze i to jeszcze na terenowych oponach. W porównaniu do szosy to one gryzą asfalt i zauważalnie więcej siły trzeba użyć do jazdy.
Jazda przez Kielanówkę do Rzeszowa. W domu założyłem hamulec i przez miasto które ogarniało się jeszcze po finiszu Tour de Pologne nad zalew i wzdłuż Wisłoka do Boguchwały.
Chyba czas żeby znowu pokatować trochę górala;)