Między deszczami

Środa, 18 maja 2016 · dodano: 18.05.2016 | Komentarze 0

Dzisiaj wolne w pracy, ale najpierw trzeba było ogarnąć trochę innych rzeczy. Jak już się w miarę ogarnąłem to któryś już raz dzisiaj padał deszcz chociaż godzinę wcześniej ładnie świeciło słońce. Odczekałem jeszcze trochę żeby asfalty lekko przeschły i ruszyłem w trasę po 17 bacznie obserwując krążące naokoło deszczowe chmury. Niestety po dość ciężkim obiedzie jechało się wyraźniej słabo, więc bez większej spiny na spokojnie podjechałem pod krzyż w Niechobrzu i zjechałem do Czudca, gdzie niemal otarłem się o deszcze który padał w okolicach Wielkiego Lasu Czudeckiego. Z racji że jechało się ciężko na dłuższy kawałek po płaskim przez Lubenię i Straszydle i podjechałem sobie serpentyną. Później przeskoczyłem w stronę Kielnarowej i zjechałem do Tyczyna. Postanowiłem zaatakować kolejną z okolicznych ścianek tj podjazd na Łany z Tyczyna. Trzeba przyznać że kawałkami nachylenie dobrze ponad 10% trzyma. Z racji że temperatura nie rozpieszczała dzisiaj (jak wróciłem to na termometrze nie było nawet 10 stopni) miałem już mocno zmarznięte stopy i trzeba było wracać do domu. Na spokojnie kawałek wzdłuż zalewu i później bocznymi dróżkami do Boguchwały.
Jeszcze brat mi przywiózł oponą- na szczęście bo moja tylna mocno sfatygowana już opona- po ostatniej jeździe i mocnym hamowaniu tak się przytarła że ukazała swą wewnętrzną strukturę;)