Kilka soczystych podjazdów

Niedziela, 15 maja 2016 · dodano: 15.05.2016 | Komentarze 0

Deszczowa aura która nawiedzała okolice na szczęście od rana odpuściła i nawet zrobiło się bezchmurnie choć później na niebie pojawiło się sporo chmur. Co prawda było raczej chłodno i do tego zimny wiatr, ale ubrałem się odpowiednio do warunków i na rower. Wraz z pojawiającym się słońcem robiło się chwilami nawet przyjemnie ciepło co po zimnym poranku było miły zaskoczeniem.
Na początku podjechałem sobie pod Splendor, a następnie zjazd do Lubenii którym dawno nie jechało dlatego zaskoczył mnie trochę skręt 90 stopni w prawo przy prędkości ~60, ale udało się wyhamować;) Następnie uderzyłem pomęczyć się na podjeździe pod Sołonkę- zgrzało mnie tam dobrze, ale szybko schłodziłem się na zjeździe do Baryczki. Co prawda tempo miałem dzisiaj raczej spokojne, ale za to przyjemnie wchodziły górki, więc uderzyłem na następny podjazd- przez Jawornik Niebylecki na Górę Niebylecką/Żarnowską (jak zwał tak zwał). Ten podjazd chwilę się ciągnął, a do tego cały czas pod wiatr. Ten sam wiatr spowalniał mnie na zjeździe do Strzyżowa ile się dało, więc niestety nie dało się rozwinąć jakichś oszałamiających prędkości. Na dole zaraz odbiłem na kolejny podjazd i praktycznie wróciłem na tą górę z której zjechałem i szczytem przejechałem w stronę Czudca. Na dobry koniec zaliczyłem jeszcze podjazd od Czudca w stronę Niechobrza i do domu. To była udana przejażdżka!